20 Eylül 2012 Perşembe

ıkıntı dönemi

   Allah'ım bu ne ya. Depresyonla bunalım arasında bişey oldum nolduğumu çözemiyorum. Arkadaşlarım okullarına başladı beni aldı bi sıkıntı.. Bu yıl herkes gittide ben gene evde kaldım sinir oldum ya. Dershaneye sınava gidiyorum bunlar kesin benden ufaklar ben yaşlı kaldım aralarında mal gibi olcam kesin diye salak salak dolanıyorum. Bildiğin menopozlu teyzeler gibi bi afra bi tafralardayım. Görende başbakan olmaya aday olmuşumda onu kaybetmişim rezil rüsva olmuşum da ondan böyle aksi huysuz olmuşum sanır.
  Nolur şu salak sistemi değiştirin de benim gibi binlerce mağduru menopozlu teyze moduna sokmayın noooooluuuuurrrr. Bide peş peşe sınav koymuşlar olum bu ne lan görende sınava 1 hafta kaldı sanır. Dur bi destur dönem yeni başlıyor daha ne bu şiddet bu celal? Anlamış değilim yani. Anlayanlar anlamayanlara anlatsın lütfen dimi ama yani. Dönem başlamadan önce bende bi aşk bi hırs sorma. Verseler önüme bi dünya test...yemin ederim atlan eder çözmedik soru bırakmazdım. Şimdi gel görki dönem başladı benim hevesimde kesin g*tüme kaçtı. Hep böyle oluyo biliyom kendimi tembelliğimi. Hep diyorum tam anlamıyla çalışmadım diye. Daha doğrusu tam anlamıyla çalışmak nedir nasıl bişeydir onu bile bilmiyorum ki yapayım. Canı isteyince bile ders çalışmayan tiplerdenim.
   Lisedeyim. Sabah durakta sevgilimle buluşupta gidiyoruz okula. (7/24 götgöteyiz ama doymuyoz böylede salağız) Neyse sınıfa giriyoruz bi bakıyorum herkes ellerinde kitap defter karıştırıp duruyo. Ulan hocamı var sınıfta diye hoca aradım sınıfta ama yok. Neyse dedim sıraya doğru yürüdük. arkadaşım mavişim : ''sınava çalıştın mı?'' dedi. yemin ediyroum tepkim aynen şöyleydi :''ne sınavı? sınav mı vardı bugün?'' İşte ben böyel bi öğrenciyken takır takaır geçtim sınıflarımı hiç alttan ders bırakmadım son sene hariç onda benim suçum yoktu onuda anlatcam. yYani benim gibi bi öğrenci bile ders çalışma aşkına geldi ya helal olsun bu sisteme be... Daha da bişi demiyorum ben diyemiyorum cümlelerim tükendi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söyle Söyle İçinde Kalmasın