24 Eylül 2012 Pazartesi

Oha falan oldum

 Lan bu ne böyle? Bi sınav ancak bu kadar çelişkili olabilir. Yok köy yönetebilir mi barolar birliği mi yok o yok bu? Anaaamm bu ne? Sanki dünya çapında bir sınav yapıyolarda o yüzden bu kadar çelişki koyup adam eliycekler. Lan nasıl sorudur bunlar? Harbiden bu soruları nasıl kafayla oluşturduklarını merak ediyorum he? İçip içip olum dur aklıma bi soru geldi diyip mi yazıyolar ne ediyolar anlamadım ki? Şimdi sınava benim ilk okuldan beri kankam olan vatandaşla aynı yerde girecekmişiz. Beraber gidelim dedik. E tabi buraya kadar hiç bir sıkıntı yok. 2otobüsle gidiliyor üniversiteye. Birinciden indik diğer durağa gittik babamda bizle geldi çantalarımızı bekliycek diye :) neyse duraktayız durun ben börek çörek bakayım size dedi gitti. Bizde sanki gitsede konuşsak modundaymşız meğersem adam gitti biz vır vır konuşmaya başladık. adam geldi bizde ses seda yok gene. Börekten 2 çatal aldık : ''baba şimdi otobüs gelse napcaz bincez mi hemen?'' diyodum hatta dedim cümlem bitti otobüs geldi. Adam birden Hulk'a dönüştü sanki. Bizi yaka paça nasıl bindirdi o otobüse hala hatırlayamıyorum. Neyse otobüstede babamdan uzaklaştık gene vır vır konuşuyoruz felan. Lan yola bi baktım dağ başına geldik bildiğin. Ben gittiğim üniversiteye laf ederken bizim şehirdeki çokta farklı değilmiş. Şöyle alıcı gözle kestim okulu. Ama dedim bizimki daha büyük yayla gibi dedim. Demez olaydım! Ulan yarım saat yürüdük okulun içinde anca bulduk giriceğimiz fakülteyi. Öhhhhh anasını ya bu ne böyle. ders arasıda kantine (tabi varsa) gitmeye kalksan 3ders sonra anca dönersin sınıfa. O yüzden siz üniversiteye gidiyorsanız kesinlikle beslenme çantasıyla gidin. Malum yayla gibi okul kaybolursun derse yetişemezsin filan önlem almış olursunuz fena mı? Neyse ben gene sınavdan çıkabilme süresi dolmadan bititirdim matematikte debelendim, kıvrandım, acı çektim. Her soruyu ayrı özenle çözmeye çalıştım ama olmadı, gene olmadı. Çözemedim ben onları. Sonra boşa kürek sallama kızım zaten erken kalktın dedim süre solana kadar yattım uyudum. Ohh mis....uykumu da aldım. süre doldu ben sınıftan nasıl çıktığım varya öfff... sanki esirmişimde özgür bırakmışlarcasına sevinçle.. Bide en nefret ettiğim şey sınavdan sonra çok kolaydı çerezdi sorular diyenler. Ulan git ötede konuş duyurma babama manyak.! Olum bak git diyerekten dalıcam bigün onlara hadi bakalım. Kismet :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söyle Söyle İçinde Kalmasın