16 Ocak 2013 Çarşamba

Kış geldi dram başladı

    Kış zor arkadaş ya. Kat kat lahana gibi giyinsen de üşürsün. Yollar kapanır, buzlanır... Bunun iyi yanı da okullar tatil olur. Geçen hafta ne güzel tatildi. Ailecek musmutluyduk. Aile dediğime bakma. Okula giden cemaat. 2gün yatıp yuvarlandıktan sonra kalkıp gitmekte insana çok koyuyor yahu..Neyse mecburen gittik tabi. (İçimiz kan ağladı, o yatak daha bir sıcak daha bir cazibeli geldi gözümüze.. Lanetler okuyarak kalktık!)
      Sonra birde yollar buzlandı kaymamak için bin takla attık. Yani siz attınız. Ben güüüüüüüp oturdum kıç üstü. Birde kaymamak için yolumu kısalttım meydanın ortasından geçeyim derken kayıp oturmam daha beter yahu. Sonra nasıl toparlasam diye dert ediyosun e canın yanmış o ayrı dert... Oturduğum gibi kaltım hiç bir şey olmamış gibi seke seke yürüdüm. Sektim çünkü neredeyse bacaklarımı kırıyormuşum.. O can acısıyla rezil oldum telaşı bir oldu mu adeta yiğitliğe bok sürmeme çabasıyla sektim..
    Birde sabahın köründe kalkmışsın. Ayakta uyuyorsun birde giyin toparlan azıcık insan sıfatına bürün dur.. Üşendiğim zaman çekerim eşofmanlarımı giderim öylede tembelim. Ama onu giymek ayrı bi dram. Giyerken sorun yaşamıyorum çok şükür! Lütfen yanlış anlaşılmasın :) Asıl olay giydikten sonra başlıyor. Neyse giyindin ettin çıktın evden. Otobüs bekliyorsun, geliyor seni 3 metre geçtikten sonra duruyor. Sen aman kaymıım diye seke seke biniyorsun.Oturdun mu bir yere? Heh tamam. Şimdi sıçtınnnn! O şoförde angutsa yandın ki ne yandın. Gaza basar kayarsın. Frene basar adeta kafa üstü oturuyormuş gibi bir pozisyona girmiş halde bulursun kendini. Şoföre küfrederek cehennemi  garantilemeden inmezsin o otobüsten. Sonra ahirette tırı vırı yap derdini anlat niye saydığını sövdüğünü. E bide cenneti teğet geçtiğine mi yanarsın yoksa o şoförü söverek cennette soktuğuna mı yanarsın sen seç. İşte kış geldi dram başladı....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söyle Söyle İçinde Kalmasın