17 Mart 2013 Pazar

Aman doktor canım doktor..

   Diş ağrısı ne illet bir şey yahu? 2 hafta önce diş dolgum düştü. hemde sakızlı şeker yerken. Hay ben aklıma edim, kafamı kırayım o şekeri alan ellerimi yakaydım da almayaydım... İş işten geçtikten sonra ne yapsan boş tabi.. Çay, çorba içmeye bayılan biri değilim ama o dolgu düştü ya... O diş sıcakta soğukta zangır zangır sızlıyor ya.. Aksi şeytan insanın canı bu kadar mı çay çorba ister yahu? Kahvaltıda zorla bir bardak içtiğim çayı önüme koysalar demlik demlik içicem o kadar aşerdim. Gel gör ki o diş ordan ; 'Haydi haydi sıkıyosa iç, haydi fondip, nihahahaha....' diye kötü çığlıklar atıp duruyorken nasıl içesin? Zalimsin diş zalim..
   Doktordan korkmam. (korkmazdım demek daha doğru olur) Bu diş dolgu kabul etmiyor habire düşüp duruyor dolgular. En son dolgu yaptırırken doktar çok fenaydı. Dişim sızlıyo diyorum 'ağrı yoksa sorun yok' diye oymaya devam ediyor. Sonra dolguyu dişe koyması gereirken ağıma düşürüp eliyle almaya uğraştı. (Nerdeyse boğazıma kaçırıyordu o taş parçasını boğulup gitcektim dişçi koltuğunda.) Ondan sonra içime biraz bi korku geldi. Neyse bu böyle olmayınca daha düştüğü gece doktordan randevu almaya uğraştık anam bir hafta sonraya anca randevu alabiliyorsun. Hepten uyuz oldum. Bir hafta kafam sağ omzuma yatmış hatta omzumla bütünleşmiş hale gelerek yemek yedim. Randevu günü geldi çattı. Gittim doktorum da pek şık bir bayandı. Salına salına yürüyor falan, ama güzelde ilgileniyordu işini iyi yapıyor. O dişime bakıp çekilmesi lazım demez mi? Orda bana 10 saniye içinde öleceksin dese bu kadar dehşete düşmezdim. O başka bi doktoru önerdi onun çekimi daha iyi ondan randevu al dedi ama ben bildiğim duaları okuya okuya hatim yaptım o kısa anda. Tabi doktora renk vermedim dişlerimi temizlettim çıktım bidaha randevu almam lazım. Bakıyorum 20 gün sonraya randevu veriyor. Kafayı yedim tabi, 20gün o korkuyla nasıl yaşanır insaf! 2gün sonra gidip dayandım hastane kapısına neyse randevu verdiler sıra bekliyorum derken baktım doktor ak pak olmuş bir dede. 'Lan ? Bunu gözü görmez eli titrer yahu.' diye söylendim. Demez olaydım. Doktor baya artist çıkmaz mı? Neymiş efendim bu gençler dişlerine niye bakmıyormuşmuşmuş... Oğlum manyak mısın ben bayılmıyorum bu duruma ki ben nasıl bakıyorum o dişlere haberin var mı? önceki doktor iyi temilememiş olay ilerlemiş ben napim gavat! zaten aklım çıkıyo dişimi çekecen diye. Neyse iğneyi yaptı bekliyorum . Adam tık tık çekip sıradaki diyo. Anam dedim otomatiğe bağlamış bu diye daha büyük adrenalim yaşadım ya. Neyse aldı beni zınk diye çekti postaladı. Buncacık şeyden korktum diye kendime kızdım. Birde o doktora laf çatamadım diye içimde ukte kaldı ya neyse. doktorun hızlısı makbulmüş bunu öğrendim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söyle Söyle İçinde Kalmasın