13 Ekim 2013 Pazar

Yeni Ortam Yeni Dertler

     Kocaaaa yaz bitti, okul açıldı tabii. Üniversite demek yeni ortam yeni insanlar demek. Eee birde gececi olduğunuzda ilk günün ne kadar korkunç olabileceğini siz düşünün. İlk gün tamamen yalnızsın gece karanlığında ders bitmiş durağa gidiyorsun ortalıkta kimsecikler yok.Nasıl bir tırsmak nasıl hatimler indirmek. 5 dakikalık yolda kaç tur hatim yaptım kim bilir. Normalde o kadar ıssız değil tabii ki. İlk gün ders bittiği gibi yaldır yaldır durağa gitmeye kalkarsan tabii ki ıssız ve yalnız görürsün etrafı. Bir dur insanlar çıksın sokağa yayılsın hele dimi yani? Çömezlik tabirini hakkıyla taşıyacağımı kanıtlamış olduğum kesin.
   İlk hafta verildi mi kitap listesi? Ben bekliyorum lise ders kitapları kalınlığında kitaplar. O kitapları üçe beşe katlayacak kitapları verdiler elime. 'Lan noluyo?' demeye kalmadan hesabı ödeyip kitapçının önünde buldum kendimi ya la? Kitaplara baktıkça psikolojim bozuluyor, intihara meyilleniyorum... Bu kitapları okuması sınava çalışması ve bunları derslere getirip götürmesi de var. 2 hafta kitapları taşırken içime içime ağlamadım desem yalan olur. Yakında gayet kas yapmış bir hale bürüneceğim kesin .
   İlk hafta alan dersinin hocası öyle bir konuşma yaptı ki; ''Hayattan soğuduk niye üniversiteye geldik lan evde otursaymışız daha faydalı olurmuşuz, Allah belamızı verseymiş'' dedirtti. O hayal kırıklığıyla o gece zor geçti. Ertesi gün gelen hoca ise öyle bir konuşma yaptı ki öbür hocaya sayıp sövmeye başladık. Boşuna bizi hayattan soğuttu, moralimizi bozdu, intihara sevk etti.
   Gelelim derste not alamamaya. Hoca konuşma hızında söylüyor, tekrar eder misiniz dediğimizde aynı cümleyi kuramıyor. Bazende konuşurken cümlenin sonunda 'Umarım bunu not almışsınızdır' demiyor mu? Gel de çıldırma! Kafama koydum ses kayıt cihazı alıp dersleri ona kayıt edeceğim, akşam evde yavaş yavaş not alacağım. 3 hafta oldu şimdiden bıktım yani, sürekli birinden defter alıp eksiklerimi tamamlamaktan yahu. Acaba benimle aynı dertten muzdarip olan var mı diye merak ediyorum? Yani bir tek ben mi hızlı yazamıyorum? Tamam hızlı koşamam, güzel yazamam, her kelimeyi düzgün telaffuz edemem... yani daha fazla kusurum olmasa iyi olur. Bana da yazık , çok ezikleniyorum yaaah... :'(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söyle Söyle İçinde Kalmasın