27 Ocak 2014 Pazartesi

Bir sakarlığım daha

   Finalleri verdik, sonuçları beklemeye başladık.Az çok ne alacağını tahmin ediyorsun iyi güzel deee durum kritik olan derslerde yok değil. Hani çandan dolayı geçme notu düşer umudu varya Allah o umudu ne etmesin! Günde 50 kere okulun sitesine girip notlara bakmaktan canım çıktı. Birde notlar giriliyor tamam güzel ama harflendirme gelmiyor. Allahım!!!!! Geçtim mi kaldım mı? Geçme notu düştü mü çıktı mı ne ettiği belli değil.
   Derken iki kritikten çaktım büt büt gidicem okula bütleyip geleceğim el mahkum. En garanti geçiyorum dediğim hatta arkadaşlarıma 'nanik! bu dersten kalınır mı? keh keh keh' yaptığım dersin o lanet olası not kutucuğunda girmedi yazmasın mı? Allahım!? Nerelere gideyim ben. Kafamı hangi taşlara vurayım yahuuu? Hocaya mail attım ve dakika başı cevap gelmiş mi notum girilmiş mi diye okulun sitesini epeyce aşındırdım. Allahıma şükürler olsun ki arayı çok açmadan o canım hocam cevap attı notumu girdi. Meğer gerizekalı ben! Adımı yazmayı unutmuşum. Allah ıslah etsin beni. Kendi kendimi stresten öldüreceğim.
   Bunun birde lisede eşşek şakası versiyonunu yemiştim lisedeyken. Bizim kızlar ösym'nin ağzından bir güzel mesaj döşemişler. 'Kağıdınız işleme alınamadı, gerizekalısın yavrucum doğru dolduramamışsın, böyle bir seneni yerler işte oh sana...' içeriğinde mesajı hazırlamışlar. Sınıfta da biraz gıcık olan bir kızın telefonunu istediler şarkı atıcaz diye. Ben olaydan habersiz baktım kız hık pık ediyor, 'Alın benim telefonumdan atın' diyerek verdim telefonumu. Bizim uyanıklar kendi adını ÖSYM olarak değiştirip telefonu bana geri verdiler, akabinde mesajı bana yolladılar. Ayılıp bayılmadığım kaldı bir tek. Nasıl ağlıyorum, zırlıyorum... Baktılar ben baya ağlıyorum hatta höykürmeye başlamışım. 'Aman canım şaka ettik, biz ettik sen etme yapma şaka lan salak ne ağladın amma ağladın ama iyi ağladın...' diye kendime getirdiler. Yani iyi niyetim yüzüme patladı. Siz siz olun iyilik olsun diye olaylara zort diye atlamyın.

2 yorum:

  1. Hehe arkadaşlarının sana yaptığı şaka çok eğlenceli aslında öyle deme, benim de aklımda bulunsun ben de yaparım :D

    YanıtlaSil
  2. :) o kadar özenerek yazmışlar ki. Gayet resmi olması çok önemli bak :)

    YanıtlaSil

Söyle Söyle İçinde Kalmasın