7 Nisan 2014 Pazartesi

Anlatınca o kadar komik olmuyor..

 Size süper komikli bir anımı anlatacağım. Ama ben anlatınca pek komik olmuyor sanırım :/ bir deneyelim bakalım. Bugünde hazırlandım çıktım durağa sap gibi dikiliyorum birde baktım Ekosüperpeçete özdilekten aşağı yanıma doğru geliyor. Naptın ne ettin jo derken ben gideyim dedi. ‘’Hooop orda dur hacı! Yani şey gitme ya bekle servis gelir şimdi ya dur iki dakika ölmezsin aaaa..’’ ikna ettim. Sonra ‘’ahanda gördün mü okula çıkan otobüsü ne kadar dolu bak sol şeritte gidiyor yanaşmadı bile bak bak gördün müüüüğğ!!????’’ diye höykürdüm adamcağıza. Oda seneye bakarız filan dedi geçiştirdi tabiî ki . Servis geldiğinde ilk tepkisi şuydu:’’bu mu lan o Adanalı?’’ bi an tırstım olay çıkar diye. Şaka lan niye tırsayım hacı babam öyle şeyler yapmaz. Bindiğimde yer yoktu sağolsun bir beyefendi yer verdi. Gitti Adanalının orda tepesinde dikiliyor filan derken bi ara bizim ki( yani Adanalı) paspasın altına koca sopa koymuş. Sırıtarak dikilen çocuğa onu gösterdi bişeyler dedi. Orada kahkahayı basmamak için zor tuttum kendimi. Vay arkadaş g*t korkusu neler yaptırıyor. Neyse okul çok sıkıcıydı, sonra sevgili Gömlek’in oda arkadaşlarıyla sorunları çıktı. Onu hemen özetliyorum. Kızın kuzeni buna ilan-ı aşk etti, kızında unutamadığı biri vardı. Sonra bizim Gömlek hanımın gönlü ısındı çocuğa evet dedi. Seçim için odadan samimi olduğu kızı da alıp memleketine gitti orda üçü birlikte gezmişler falan. Derken oda arkadaşı hanım çocuktan hoşlanmış! Tamam normal olabilir ama bunu söylediği nokta çok çirkin. Gömlek sohbet sırasında onunla sevgili olduklarını söyleyince hanımefendi ‘’ben ondan hoşlanıyorum’’ demiş. Tut kafasını duvarlara vur kıvılcım çıkart! Onun yerinde gerçek dost olsa ne yapardı? O lafı kesinlikle demezdi değil mi? Ben mi yanlış düşünüyorum. Neyse Gömlek’in canı sıkkın Güllere gittik. Orda Gül’ün oda arkadaşı Zengin var. Kız tam sıyrık J iktisat okuyor ama bizim sınıftaki her olayda sınıfta bulunmuşluğu var. O artık bizden biri grubun bir parçası… neyse bugün gittik kızlar sağ olsunlar benim vaktim gelmeden sofrayı kurmak için canla başla uğraştılar. Yemekler nefis olmuştu birde gülmeden durup yiyebilseydik.. Zengin bir laf ediyor gülüyoruz. Hatta bugün bir ara matrix gibi düşen çatalı havada yakalayışı vardı ki sormayın. Ama asaletinden ödün de vermiyor şaşkın. Bir ara çayın suyu bitti ek su koydular orada da ‘’hadi ice tea yapıyoz’’ dediği anda yarıldık.
 ‘’o kadar şeyler yapıyorum beni yaz diye yani hıhhh..’’ diye posta yoluyla alt mesaj kullanmaksızın direk mesaj verdi. Bir bizim Gül’ün El-Yusuf isyanları var ki ibret-i alemlik. Onlara da gelecek sıra bir gün El- Yusuf hazretlerinin konusuna da geleceğim.Birde Zengin’in çiftliklerinden birinci sınıf tavuk ikram ettiler. Tavuk ben servisteyken midemden gıdaklamaya başlamasa iyidi J  Neyse kızlardan çıktım onların evin bayırı beni öldürüyor. Adeta başka taraflarımdan nefes almayı öğreneyim diye koyulmuş o bayır oraya. Neyse serviste bizim Adanalı bugün tıraş olmuş. O canım Murat Dalkılıç gitmiş onun yerine tavuk g*ötü gelmiş. Hayattan soğudum resmen, neyse ama sonuç olarak onu da eğitmiş sayılırım. Artık ben inerken ‘’iyi akşamlaaaaarr’’ diyor sıpa J benden çok iyi eğitimci olur he ben diyim. Neyse çok konuştum bugünlük bu kadar ama yarın bol hayvan sever bir yazı gelecek haberiniz olsun J


                                                                                       Sakar Myna

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söyle Söyle İçinde Kalmasın