4 Mayıs 2014 Pazar

Acılarım Depreşti. . !

Bazen o kadar bunalıyorum ki anlatmakta zorlanıyorum. Diğer insanları belki kıskanıyorum belki de imreniyorum. Ama zoruma gidiyor işte! Tamam hamd olsun sağlığım yerinde, karnım tok sırtım pek. Ama lanet nefis doymuyor işte, ay ondan da olsa bundan da olsa, onun bile şusu var, benim hiç bir şeyim yok! Sinir krizleri geçiriyorum kendi kendime. İçime hatta göğsüme bir öküz oturuyor bayağı zaman da kalkmıyor oradan mendebur şey. Hatta vize sonrası sadece bir gün okula gittim çünkü bizim üstün derecede gerizekalı hoca quiz yaparsa diye. Onda da adam sınıfa gelmeye dahi tenezzül etmedi!! Deli oldum boşu boşuna gittim okula ve onca saat servis saatini bekledim.
Sınıfa gelen züppe bir kız var okulla pek alakası yok işi gücü parasıyla hava atmak. Marka saat taktığında bileğini göstererek geziyormuş. (muş dedim çünkü o zatı kaale alıp sıfatına dahi bakmamışım kızı öyle uzaktan sima olarak biliyorum o yani) Çarşamba günü sınıfta bir avuçuz, birkaç erkek var birkaç kız var erkeklerle konuşan bu züppe ‘’hoca yok madem gelin sizi götüreyim otogara kadar …gelin ya yolumun üstü.. boşuna beklemeyin hadi..’’ çocuklara resmen yalvardı  hava atabilmek için pis ZÜPPE! Kusura bakmayın çok sinirlendim. Neyse bunlar çıktı sınıftan ben hemen koştum cama. Bu mal o kadar yırtındı arabası neymiş ki diye bakayım dedim. Allahım! Kafamı nerelere vurayım ben? Hangi taşta pekmezimi akıtayım ben. B*ok var kalkıp bakıyorum, boşuna kendi canımı sıkıyorum. Kızın altına Mercedes çekmişler(!) deli oldum deli. Birde doğru dürüst kullanamıyormuş. Ah o araba bende olacaktı varyaaaaa! Hiç inmezdim çok eğlenceli araba kullanmak, öyle param olsa zaten hep gezerdim. Ben sadece okul açıldığından beri araba alcak babam diye gezip durayım ortalıkta…


Mesela babamın arkadaşı kızına aldı araba, kız iki yıllık ot, böcek bölümü okudu mesleğini de yapmıyor evde oturuyor. Bir başka arkadaşı da gene kızına araba aldı ki onların durumu pekiyi değil. Böyle olduğunda çıldırıyorum! Alemin evladı evlat bense PATATES yani. Böyle zamanlarda çok canım sıkılıyor. Part-time iş istiyorum ama çalışacak enerjiyi kendimde bazen bulamıyorum, ya da uygun iş yok, bende de atılım yapacak öz güven yok.( yırtık biri değilim ve olamıyorum da) Ben evden çalışsam rahatça, esnek çalışma saatlerim olsa… kim istemez ki böyle bir iş? Benimki olacağından değil hayal ürünü olarak kalacak işte.
Arkadaşımla konuşuyorum geçen. Kız birkaç ayda bin lira para biriktirmiş. Altın yapacağım külçe o zaman değer kaybetmiyormuş, filanca yerden ev almayı düşünüyorum kışın öğrenciye kiralarım yazın yazlık olarak kiralarım arada da gider ben kalırım. Ben niye böyle ot gibiyim diye kendimi sorgulamama sebep oldu doğrusu. İçimdeki çulsuz yatırımcıyı uyandırdı. Para olmayınca poposunun üstüne gerisin geri oturuverdi ya neyse. Bunları hemen anlatmazsam içimde kalırdı. Anlatacaklarım bu kadar sayın yargıç. . .

                                                                               Sakar Myna

10 yorum:

  1. Sakin ol şampiyon :)).
    Arada böyle hissetmek çok doğal. Ancak şu sözü duymuşsundur muhakkak, ben tekrar yazayım:
    "Herkesin zengin, meşhur ve hayatta istedikleri her şeye sahip olmalarını diliyorum, çünkü o zaman cevabın bu olmadığını anlayacaklar." (Jim Carrey)

    YanıtlaSil
  2. Haklısın ama işte şu lanet nefis varya hep onun oyunları bunlar :) Çok doğru bir söz. . .

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşımla konuşuyorum geçen. Kız birkaç ayda bin lira para biriktirmiş. Altın yapacağım külçe o zaman değer kaybetmiyormuş, filanca yerden ev almayı düşünüyorum kışın öğrenciye kiralarım yazın yazlık olarak kiralarım arada da gider ben kalırım. Ben niye böyle ot gibiyim diye kendimi sorgulamama sebep oldu doğrusu.

    böyle planlar hep yapılır,ama çoğu kez planda kalır... Allah sağlık versin bir de huzur,geride kalan için su akar yolunu bulur

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) kız öyle bir anlattı ki 2 sene sonra bir Ali Ağaoğlu olacakmış gibi hissettim :) Her işin başı sağlık zaten o olmadan hiç bir şeyin ne kıymeti ne de zevki oluyor zaten

      Sil
  4. Mynaa sakin ol :) Bak ben okulu bitirdim hala bir arabam yok :D Uzun bir süre de olmayacak :D Çünkü kendi kazandığım parayla almak istiyorum. Bazı şeyler için biraz sabırlı olmalıyız :)
    O birikim yapan insanları hiç anlayamıyorum yaa. Nasıl beceriyorlar bu işi? Ben bir hafta biriktirince sonraki hafta hemen harcıyorum. Tek istikrarlı birikimim ehliyet için olmuştu. Ondan artan parayla da telefon aldım. İlla hepsini harcayacağım :D İlk ve son oldu benim için :D

    YanıtlaSil
  5. Evet ya o kenardaki para gıdıklıyor sürekli ''Ben burdayım beni unutma hani o beğendiğin kazak varya onu bir daha bulamazsın tam istediğin gibiydi...'' gibi aklına aklına giriyor :) benim derdim bizim Ekosüperpeçete bana söz verdi iyi bir üniversite kazan araba alacağım, iphone alacağım diye. Birde okula ulaşımda sıkıntı yaşıyorum diye istiyorum yoksa bende kendi kazandığım parayla alayım isterim, ehliyetimi kendim alıyorum çok şükür :)
    Aman ya hayırlısı neyse öyle olsun. O kızın elinden de o mercedes'i alsınlar lütfen :) bize günah yani

    YanıtlaSil
  6. 'Benim cümlelerim mi bunlar ya?' diyerek okudum :D Ay o tipler insanı çileden çıkarıyor! Para var ama en ufak zeka kırıntısı dahi olmuyor çoğunda.. Azınlık olan kısım da parasını milletin gözüne sokmuyor zaten. 'Boşver Myna, sağlık olsun gerisi boş' dicem ama dediğin gibi nefsimize hakim olamıyoruz işte, ondan da olsun bundan da olsun, şundan da isterim! :D

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim :) Ah nefis ah işte :) züppeler için dediğin gibi para var ama en ufak zeka kırıntısı dahi yok hemde hepsinde böyle garip bir tesadüf :P

    YanıtlaSil
  8. merhaba,
    Arabası olup hava atanlar benim de etrafımda çok.Her zamanda acayip itici bulmuşumdur bunlar neyin kafasını yaşıyor diye.Kendi emeğiyle zekasıyla almamış bir de yere göğe sığdıramıyorlar,sanki kendi marifetleriymiş gibi ortada dolanıyorlar.
    Bir de akraba,arkadaş versiyonları var bunların.Benim bilmem kimim şurada şu.arkadaşım var, çok zeki şu okula kazandıydı .Böyle anlatırken acayip bir sahiplenmeleri oluyor.Bunlarda beni ayrı deli edenler.
    Gıcık olmakta haklısınız.Çünkü insan ister istemez düşünüyor.O imkanlar bana verilse ben daha iyi kullanabilirdim,bunun bile (bazıları da hakkaten gereksiz bir insan oluyor bazen) buyu var benim neden yok gibi.Bence her insan en az bir şeyde böyle düşünür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz :)
      çok haklıyız :) kesinlikle biz o imkanları daha iyi değerlendirirdik

      Sil

Söyle Söyle İçinde Kalmasın