9 Mayıs 2014 Cuma

Şimdi Mim Zamanı =)

Erken biten bir ders ve salak servisi beklemeden evime döndüğüm günün akşamından herkese merhaba =) çok değerli Beyaz Gemi ve Ucuz Roman beni mimlemiş. Sorular çok şahane cevaplar bir o kadar enteresan olunca dayanamadım yapıyorum bende.

Burada olayımız tek kelimeyle cevap vermekmiş, öyleyse geçelim sorulara
Telefonun nerede? Cebimde
Partnerin?-Leptop’um
Saçların?-Püskül
Annen?- Kankam
Baban?-Bey Amcam
En sevdiğin eşya?- Yastığım
Son gece gördüğün rüya?- Karmakarışık
Hayalindeki araba?- Fiesta
İçinde bulunduğun oda?-Eğlenceli
Korkun?-Sessizlik!
On sene içinde ne olmak istiyorsun?-Milyoner
Sen ne değilsin?-Züppe
Üzerinde ne var?-Pijama
Senin hayatın?-Komik
Moralin?-Yerinde
Şuan ne düşünüyorsun?-Ödevlerimi
Senin bilgisayarın?-Asus
Aşk?- Efendim?
Lütfen lütfen yapın çok eğlenceli :)

14 yorum:

  1. çok teşekkürler, en kısa zamanda yapacağım! :)

    YanıtlaSil
  2. bey amcam mı ehehe.
    son soruya da gülmeden geçemedim.
    myna sen çok eğlencelisin ki.
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) o Bey Amcanın bir hikayesi var bir başka yazıda anlatırım :)

      Sil
  3. Sonunda farklı bir cevap :D Herkes en sevdiği eşyaya telefon diyordu :D Keyifle okudum, ben de mimlenmişimm, hemen yapıyorum, teşekkürler Myna ♥ (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yastık olmazsa nasıl uyurum :DDD yap tabi :)

      Sil
  4. yine çok keyifli yazmışsınnn
    ben de yaptım mimi çok teşekkürler, güzel geceler :)

    YanıtlaSil
  5. Şu an üzerinde ne var bilemem ama eğlenceli ve komik olduğundan eminim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her evin öyle mi bilemem ama bizim evin resmi kıyafeti daima pijamadır :) evdeysem mutlaka pijamalıyımdır başka seçenek mümkün değil :D eğlendirdiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  6. Fiesta güzeldir, en kısa zamanda kavuşman dileğiyle :)
    Milyoner mii o_O

    YanıtlaSil
  7. Babam bana fiesta almaz kendim çalışmaya basladigimda ancak alırım :))) sen milyoner olmak istemez misin? Çok mu absürd ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki herkes rahat bir şekilde yaşamak ister ama nedense babadan oğula/kıza geçen bir şans gibi geliyor bana bu :D

      Sil
    2. yaramı deşme :) bahtsızım yani doğarken kaybettim o şansı biliyorum :D benimki işin gırgırı fazla para insanı bozar yani

      Sil

Söyle Söyle İçinde Kalmasın