9 Temmuz 2014 Çarşamba

Duygulu Mim

Dikkat Duyguların Ortaya Çıkabilir Mim’i
Öncelikle beni mimleyen Şeyma’ya çok tişikkür ediyorum
1.      En çok Kırıldığın/incindiğin kelime ne?
Immm.. özellikle bir kelime yok ruh halime bağlı. Bazen şakayla bile sanane deseler bozulurum, bazen laf söyleseler tınlamam.
2.      Herkesin kullandığı bir kelime olur. Ama senin için bir insan olur, o özel insan o kelimeyi kullanınca alınırsın. Ne düşünüyorsun?
Aslında öyle takılmam ama dediğim gibi ruh halimle alakalı. Ama hep kullandığı bir kelimeyse alınmam.
3.      Seni en çok duygulandıran şarkı?
Bu da çok değişken bir şey. Ama son zamanlarda en çok Sezan aksu- Unuttun mu beni
4.      Daha önce seni bırakan biri geldi. Senden bir şans daha istedi sende o şansı verdin. Ama buna rağmen yine bırakıp gitti. Şimdi yine pişman ne yaparsın?
Buna şu şarkıyla cevap vermek istiyorum.

5.      Nefret mi? Aşk mı?
Hiçbir zaman nefret etmesini beceremedim. O yüzden aşk diyorum.
6.      Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?
Özür dilemek pek bana göre değil ama kişiyle olan yakınlığın önemli. Çok yakınımda yılışırım öperim gıdıklarım.
7.      Nasıl ağlarsın? Bağırarak mı, içine atarak mı?
Çok sulu gözlü olduğum için ulu orta ağlarım ama bağırarak pek ağlamam. Afyonda bağıra bağıra ağlayarak sinir krizi geçirmiştim.
8.      En korktuğun şey ne?
Örümcek fobim var ama sanırım bunu sormuyorsun. En çok başıma bir iş geldiğinde çığlık atmam gerektiğinde sesimin çıkmamasından korkarım.
9.      Ruhun sıkıldığında ne yapmayı seversin? Kendini nasıl sakinleştirirsin?
Birçok şey denerim. Evde dolanırım buzdolabıyla bakışırım, yatağıma çıkıp yatarım, kitap okumaya çalışırım. Hiç biri etkili olmazsa ya temizlik yaparım (burada demek istediğim dolabımı toplamak, odamı düzenlemek, kitaplarımı düzenlemek vs.) yada mutfağa tatlı yapmaya giderim
10.    Bazen kızılmasından hoşlanırsın. Peki en çok ne için kızılmasından hoşlanırsın?
Ortanca kardeşim soğuk biri gidip onu zorla öperim, çok kızar =)
11.    Şiir/müzik/öykü/ deneme
Müzik-öykü-deneme-şiir
12.    En son ne için ağladın?
Hatırlamıyorum. Bayağıdır ağlamıyorum galiba.
13.    Birinde hemen etkilendiğin özellik?
İnsanlara olan tavrı.
14.    Dayanamadığın şey?
Çaresize yapılan eziyet
15.    En sevdiğin duygu?
Başarma sevinci
Gelelim kimleri mimlediğime;

17 yorum:

  1. Ne güzel karşılıklı mimleştik, ben de mimledim seni az önce :))
    Buzdolabıyla bakışman çok mantıklı bir seçim :)
    Güzel cevaplar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalp kalbe karşı derler...
      Buzdolabıyla düzeyli bir ilişkim var, sanırım bana aşık :P
      Teşekkür ettim ;)

      Sil
    2. Ahaha evet neden olmasın :)

      Sil
  2. Kardeşi kızdırmaca :D En eğlencelisi (:
    Teşekkür ederim mim için (:

    YanıtlaSil
  3. Fobimiz aynıymış ya :D

    YanıtlaSil
  4. burak kut şarkısı o soruya cuk oturmuş gerçekten :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende öyle düşünmüştüm, çok severim o şarkıyı :)

      Sil
  5. Ben teşekkür ederim asıl canım benim kırmadığın için :)
    Bak benim ablamda senin gibi zorla öper yazık ama kıyma ona :)
    Hep ruh haline göre değişiyo di mi cevaplar :)
    Şarkı da cidden tam yerinde olmuş öperim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben onu sevdiğimden yapıyorum, oda biliyor :)
      Ruh halin çok önemli aslında hayatına bakışını anlık bile olsa etkiliyo
      o şarkıya bayılıyorum oraya o yakışırdı zaten :)

      Sil
  6. meyra ile burak kut şarkısını görünce şarkı çalarken kardeşimle yaptığım düet aklıma geldi :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de mimlenmişim :)
    Yaptım kii :)
    Yaptıktan sonra bunu görmem kötü oldu ama olsun. Teşekkür ederim aklına geldiğim için :)
    Buzdolabıyla bakışmak.. İki dk sonra yine gidip bakışmak yine ve yine :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) olsun yani ne olcak kiii :)
      Buzdolabıyla gönül eğlendiriyorum işte gidip gelip bakışarak :)

      Sil
  8. temizlik yapmak da insanı kafasını dağıtıyor, güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimi hijyene adıyorum öyle zamanlarda :)

      Sil

Söyle Söyle İçinde Kalmasın