27 Mart 2016 Pazar

Dönemedim Kara Gözlüm Ödev Olunca..

Geri dönüş olsa kalp sana geri dönmez mi? Dönemeyisice bişey olup çıktım farkındayım. Amma! Bu defa sağlam bir bahanem var. Böyle bir yoğunluk yok yani..
Bu dönem tez için hazırlık değerinde olan bir dersim var. İlk üç haftamız boş geçti. Okulun en kalifiye hocası girecekti lakin onu gitme durumu var diye iki hafta geyik muhabbeti yapıldı. Beni bir görsen nasıl kahroluyorum. Tecrübe gidiyor diye kendimi keseceğim. Yerine gelecek olan hocanın tecrübesizliğine konuşuyorum. Benim en büyük pişmanlığım bu önyargılar zaten. Yeni hoca geldi ay bir tatlı konuşuyor ‘’Kız noldu..’’ gibi konuşuyor bizimle. Ettiğim onca lafa bin pişman oldum.

Bu ara okul yolunda üçüncü kez jandarma çevirmesine takılıp “ehliyet, ruhsat” muhabbetine maruz kaldım. Hele ilk seferinde korkudan ölecektim. Gidebilirsiniz dediklerinde nasıl gazladım varyaaaa…
Geçen dönem büt zamanı bunalıma girip kafamı kızıl yapmıştım. Okul açıldığı hafta kızılı kapatabilmek için koyu kahveye boyamıştım. Şimdi de eski açık kahve hallerime dönmek için uğraşıyorum. Dönemedim ya.. kaç kutu boya heba ettim.
Birde diplerim açık kahve kalan kısmı siyah duruyor hepten Çingene gibi oldum. Bu saçlara çözüm bulamazsam çare kafamı kesmek..
Bu lanet hazırlık dersinde her hafta bir şey için araştırma hazırlık vs yapıyoruz. Kaç saatim bilgisayar başında geçiyor ama başımı kaşıyamıyorum ki buraya gelebileyim. Sosyal medyada baya bakıyorum telefon elimin altında olunca bir gözüm hep orada. Bazılarınızı oradan sıkı takip ediyorum, aktif kullananlarınızı..
Arada işe çağırıyorlar gidiyorum. Şunu anladım evin içinde kaldığımda hayat çok monoton. İş yerinde o kadar çok şey oluyor ki bana bir sürü malzeme çıkıyor. Sürekli gırgır şamata halindeyiz. Hele Cuma günü patron bizi kovaladı dağılalım diye.
Geçen hafta sunum yaparken heyecandan ölüyordum. Daha sonra da hoca bir şeyler sorduğunda her zamanki gibi mırıltı olarak cevapları söyledim. Kim dedi onu diye döndü. Sadece elimi kaldırdım. Olay ikinci kez olunca adımı sordu. Sonra ne mi oldu eve gelene kadar sırıttım. Sınıfta ortalama kasmış ve hocalarla arası müthiş olan rakibim vardı hoca zaten onun adını biliyor. Beni de öğrendi ohh!


Birde okulda kalma konusunda çok umutsuzum. Kocaelinden mezun bir arkadaşım bölüm birincisi olmasına rağmen torpili yok diye girememiş ay ben napayım hangi köprüden atlayayım, nereme harakiri yaparım. Bu dönem iyice kendimi gösterip ortalama yapmam lazım. Ortalama bir şekilde olur da bu pısırıklıkla kendimi nasıl göstereceğim ya of. Bıktım şimdiden ya. Bir ara sıkı dönüş yapacağım söz bak valla. 

19 yorum:

  1. Çok çalışmamalısın. Pişman olammak için. Şansa bırakmamak için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden umutsuzluğa kapıldım sanki ama çalışıyorum çok uğraşıyorum olacak inşallah

      Sil
  2. Ben artık bahane kabul etmiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dönüşüm muhteşem olacağğğ inşallah :)

      Sil
  3. okulda kalma konusu evet biraz torpil, biraz da yalakalık.))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah işte ikisi de bende yok hayata -5 olarak başladım galiba ya :)

      Sil
  4. Kolay gelsin Mynacık! Elinden gelen yapıp istediğin her şeye kavuşursun inşallah!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu ara gelecek hiç olmadığı kadar karanlık gözüküyor..elimden gelen tek şeyse denemek..inşallah

      Sil
  5. ilk adımı atıp, sınıfın vizelerde sevilesicesi kızı alt etmişsin.:) alt etmişsin diyorum, aslında genel çerçevede bir şey yapılmamış ama, sonuçta adı bilinen olmamalı insan adı öğrenilen olmalı..:) sabahın körü sabahın körü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oda cevaplara atladı ama eksik söyledi ben tam söyleyince bozuldu hakikaten yemişim onu ya :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. gitmeye çalışıyor gibi :)

      Sil
  7. umarım her şey istediğin gibi olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah :) şu an için hiç parlak gözükmüyor gelecek

      Sil
  8. şimdi nasıl gidiyooooo :)

    YanıtlaSil
  9. şimdi nasıl gidiyooooo :)

    YanıtlaSil
  10. :) okurken çok eğlendim.. tesadüfen buldum seni ama iyi oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hol geldin :)) son zamanlar pek yazamasamda iyiki gelmişsin..:)

      Sil

Söyle Söyle İçinde Kalmasın