27 Eylül 2015 Pazar

Bir yardım rica ediyorum

Arkadaşlar sizden bir iyilik isteyeceğim. Benim bir arkadaşım geçen yaz üç tane yavru kediyi kurtardı.
kurtarıldıklarında bu haldeydiler






Burada dört kedicik var o ufak kafa son kurtarılan. şimdi biraz daha büyüdü.
 Kediler tedavi edilmezse kör olacaktı ve iş o raddeye gelmeden herhangi bir araba tarafından ezilebilirlerdi. Şimdi kedilerimiz büyüdü ve hatta hayatı kurtarılan yeni bir yavru da aralarına katıldı.

Bu dört kediciğe yuva bulamadık ve ne yazık ki arkadaşım bu yakınlarda askere gidecek. O gittikten sonra kedilere bakabilecek hiç kimse yok. Konu komşu sorup soruşturduk kimse istemedi. Yok korkarım ben, ay evimde istemem diyen bir çok şahsiyetle muhatap olduk.
Sizden ricam Kocaeli ve İstanbul’dan bunları sahiplenebilecek birileri olması? Siz olmazsanız da konu komşu arkadaş vs sorup soruşturur musunuz? Çünkü arkadaşım çaresiz ve mecbur kaldığı için onları sokağa salmak durumunda kalıyor. Kış gelmeden sokakta yer yurt bulsunlar diye. Ben onların sokakta hayatta kalabileceğine zerre ihtimal vermiyorum. Bebeklikten beri evde bakıldılar.
Şimdilerde böyle görünüyorlar

Bir sene için ve ya heptenlik sahiplenmek isteyen herhangi birini bulursanız bana ulaşın lütfen.
 Birkaç resim daha ekledim.

Sen niye almıyorsun derseniz eğer cevabım şudur ki BABAM! Adam kati surette izin vermiyor. Çok çaresiz kaldık lütfen bir yardım. İlgilenen yorum yada mail atsın lütfen.

16 yorum:

  1. Bunun için sahiplendirme siteleri var, orada daha çok kişiye ulaşabilirsin diye tahmin ediyorum. Umarım yakın zamanda bir yuva bulurlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sitelerde baya ilanlar döndürdük malesef sonuç alamadık. :(

      Sil
    2. taam yarın yazacam. ne güzeller yaaaa.

      Sil
    3. Süpersin deep çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Ben de arkadaşlarıma sorarım belki birisi almak ister :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah inşallah çok inşallah amiiiinnnn :)

      Sil
  3. Aklımızda olsun, inşallah iyi birer yuva bulunur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah ya çünkü sokakta yaşayabileceklerine inanmıyorum. Çok insancıllar çoluk çocuk canlarına okur veya cani bi insan zarar verebilir

      Sil
  4. umarım bir yuvaya kavuşurlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah sokağa salmak zorunda kalmayız

      Sil
  5. Umarım mutlu yuvalar buluruz. Twitter'da paylaştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler inşallah bir yuva buluruz

      Sil
  6. Çok da sevimlilermiş... Ben de duyurayım... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Mervecim postumu yayınladım umarım sahip çıkacak birileri bulunur. Duyarlılığın için seni kutluyorum:....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim inşallah buluruz, havaların durumu da malesef çok kötü

      Sil

Söyle Söyle İçinde Kalmasın