17 Kasım 2012 Cumartesi

Bakalım vizyondakilere...

     Şu sıralar çok konuşulan filmlerin başında 'Evim Sensin' var. Giren ağlayarak çıkıyormuş. Durum o kadar vahim demek ki. Gözüm korktu gidesim gelmedi ayaklarım ters döndü. Sanırım ağlamak için filme gitmek psikolog seansı gibi, ağlamak için gene para veriyorsun.. Enteresan bi durum.. Şaka bi yana ama film çok güzelmiş lan hacı. Acayip gidesim ağlayasım var filmde. Ama konu çok tanıdık geliyor. Anlatıyorlar ama çok çok çok benzerini izledim. Yani film oldu mu konusu da çok farklı ve ilginç olmalı diye düşünürüm hep. Klasik diziler gibi farklı dünyaların insanlarının imkansız aşkı, onları ayırmaya çalışan kötü karakterler bla bla bla.. Hepsi aynı konular aynı sonlar çok sıkıcı değil mi? Konu olarak çok farklı şeyler bulmak önemli. Güzel film yapmak çok zor. Her babayiğidin hakkı diil film yapmak. benim dicem bu kadan arkideş. yapcek pek bişi yok ama erkekleri bile ağlatan bir filmmiş acayip merak ettim hatta meraktan ölücem ya bu nasıl bi merak. Meraktan çatlamak böyle bişey olsa gerek. Bu laf  yüzünden bi arkadaşım ilk okuldayken 'yumurta mısın kızım sen çatlıyosun?' diye bi hocadan laf yemişti ve sonra lakabı almıştı. Lakap olayı da kötü bea. Okuldan mezun olana kadar üstüne yapışan lanet bişeydir. Çok feci bir durum Allah o lakaplıların yardımcısı olsun ben daha da bişi demiyorum.. Saygılar Hürmetler ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söyle Söyle İçinde Kalmasın