8 Kasım 2015 Pazar

Myna ne söylerdi?

Karşılaşsaydın ne söylerdin mimi! Deep mimlemiş bana da yapmak düşer.  Leonardo, Mozart ve Edip Canseverle karşılaşsaydım ne söylermişim ben?
Leonardo; ‘’Dostum ne çektin be? Mona hanımdan daha güzel hatun yok muydu? Ayrıca o resmi nasıl ayarladın da her nerden bakarsak bakalım bize bakıyor o abla? Düşünür olarak bizim Felsefeye de ilişmişliğin kesin vardır senin Sokrates’i konuşalım hadi…’’
Mozart; ‘’abi sen hiç durmadan beste mi yaptın ne yaptın ? Vikipedide senin için 35 yıllık ömrüne 626 eser sığdırmıştır diyorlar. Bak bizim de başımızı yakıyorsun abi. Annelerimiz gelip utan diyor adam şuncacık ömründe bunu yapmış sen şu okulunu zor okuyorsun diyor. Abi sen komşunun başarılı çocuğuyla aynı statüdesin yani. Ama o müzikler baya iyi işin sırrını da vermezsin şimdi bize neyse tamam ya ben gidiyorum’’
Edip Cansever; ‘’ bu şiirleri yazmak için napıyorsunuz? Özel bir şey var mı? Mesela gidip platonik aşklar peşinde mi koşyorsunuz? Yada size yamuk yapsın diye sevdiceğinizi falan mı zorluyorsunuz? Nasıl yürüyor bu iş çünkü ben mutluyken acılı bişiyler yazamam siz nasıl şe ediyorsunuz bu işi?’’

bir felsefeci olarak soru bombardımanı yaptım. hep meraklıydım hep soru sorardım artık işim soru sormak olduğuna göre patır kütür sordum.

Kimseyi mimlemiyorum isteyen yapsın. Benden şimdilik bu kadar. Diş ağrılı Myna bildirdi.

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Yok ki bizim de bir Dahimiz zorla götürsün :)
      Pazartesi gittim dayanamayıp ilaç verip yolladı çok şükür :)

      Sil

Söyle Söyle İçinde Kalmasın