25 Aralık 2015 Cuma

Talihim Döndü Açılın Bilet Alıcam..

Çarşamba günü gelen kargoyu sevinçle aldım. Allahım ne kadar güzel bir şey bu. Gözlerim kalp kalp oldu diyebilirim! Kazandığım çekilişin hediyesi oldukça tatlış bir paketle geldi. Çerçeve masa tarzı olsa da annem onu duvara asmanın bir yolunu buldu ve odamda uyandığımda direk bakış açımda.  Buradan bir kez daha Klio’nun Şarkısı blogunun sahibi Sezer Hanım’a çok çok teşekkür ediyorum.
Resimlerin yan durması benim gerizekalılığım

Bende çekiliş yapmak istediğimi daha önce dile getirmiştim. Üniseks bir çekiliş olsun diye çok kafa patlattım. Hiç marjinal olmayan, sıradan bir şey yapacağım sanırım. Siparişlerimi bekliyorum elime ulaşır ulaşmaz resimleyip çekilişe start vereceğim. Bu ilk çekiliş şeysim olduğu için acemiliğime verin. İlerleyen zamanlarda kendi tarzımda şekilli şüküllü bir şeyler yapacağım.
Bu arada geçen hafta pazartesi iş yerinden çağırdılar. Çok sıkıştık dedikleri için gittim. Akşam eve nasıl geldim bilmiyorum baya hamlamışım. Aldığım siparişleri unutup durdum gidip tekrar sordum. Diğer garson yazsana dedi. Ama kısa yazamadığım için oda tantanalı oluyor.
Psikoloji hocası on sayfalık pcde yazım ödevi verdi. Ben alışkın olduğum için çok sorun olmadı. Siyah ve Gömlek’e dedim yardım edeyim söyleyin diye. Gömlek laptobu ver yeter biz yazarız dedi. İçime sinmedi gidip onlarda kaldım. Ev arkadaşlarından biri bizim sınıftan onun adı Kızıl olsun. Baya saçlı bir kişilik. Neyse Kızıl okudu ben yazdım.
 Benim işim bitti ama kızların seçmeli dersinden ödevi sınavı falan vardı onları bekledim yatmak için derken saat 3.30 oldu ısrar kıyamet beni yatırdılar. Sanırım uyumam dördü buldu. Sabah 7,30da kalkıp hastaneye gittim geçen yıl kaldığım amcamın hanımı dizinden ameliyat oldu ona gittim. Yarım saate çıktı ameliyattan belden aşağısını uyuşturmuşlar. Biraz durup Gömleklere gittim tekrar. Giderken hediyelik eşya dükkanına gidip paket kağıdı aldım. Nasıl bir uykusuzluksa kanepede uzanırken uyuyup kalmışım. Bir saatcik. Sonra çay kahve vs. okula çıktık. Latince dersine uykum yüzünden gidemedim diğer dersi de hoca bir saat analtıp bıraktı. Bunun için mi geldim ben diye atarlandım. Uykusuzluğuma güvenemediğim için Dost’uma çıkışta beraber dönelim böyle böyle diye. Kantinde tek başıma otururken geçen yıl bölüm temsilcisi seçtiğimiz bir sene okulu uzatan vatandaş geldi yanıma. Onun adı Bukalemun olsun.

Sağ olsun beni tek bırakmadı. Benimle birlikte vakit geçirdi. Gırgır şamata vakit akıp geçti. Paşamız benim gibi okulda kalmayı planlıyor. İlk o kalsın ardından ben gireyim inşallah çok amin. Dost’um geldi eve geçtik. Eve gelince az bi takıldım sonra güp yattım sabah 9,30da uyandırıldım ama gözümü açamıyorum o derece. Yataktan annemin kalk çığlıklarıyla çıkıp okula hazırlandım. Okulda Tatlıkıs sınıf arkadaşımla yemek yemeğe benim eski iş yerine gittik. Ustama falana filana selam verdim geçip oturduk. Bir kız geldi sipariş aldı. Ben şok. Geçen hafta yoktu bu bıldırcın ki ameliyat için hastanedeyken arkadaş arayıp çalışmaya çağırmıştı beni iki günde bu hız bilemedim. Hesap ödicem paramı almıyorlar. Al şunu diyorum arkadan usta alma diyo. Kasadaki çocuk benden küçük ben büyüğüm al diyorum he sen büyüksün yapıyor. Ben çok ısrar edince bu defa usta az al demiş galiba fazla para üstü verdi. Ustaya baktım göz kırptı. Gülerek çıktım. Bu yüzden pek gitmek istemiyorum beleşçi gibi olurum diye. Orda çalıştığımdan bu yana ilk defa yemek yemek için gittim sen düşün. Neyse diyeceklerim bu kadar..

8 yorum:

  1. Ay! Ne çok sevindim sevmene ve başucuna asmanıza anlatamam:) İnşallah şans getirmişizdir kedicik ve ben:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevdim ona bakarak uyanıyorum :))
      Piyango bana çıkarsa büyük şans geldi demek :D

      Sil
  2. Çok şekermiş. :D
    Bende annemle bana her yıl alırım da bu yıl çektiklerim çok güzel rakamlar değil.

    YanıtlaSil
  3. Lady'm bu geceden sonra belli olacak rakamların iyi olup olmadığı :)

    YanıtlaSil
  4. Hediye kazanman ne güzel:)
    Bende böyle seylerde pek şans yoktur:)
    Ödev işide beni benden alıyor.
    Üniversiteye geldik hala bitmedi şu ödev işi. Bizim hocalar ödeve bayılıyorlar!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde şu zamana kadar hiç bişey kazanamamış biri olarak şansını dene her fırsatta diyorum.
      Ödevlerden bıktım tatil gelsin artık

      Sil

Söyle Söyle İçinde Kalmasın