24 Şubat 2014 Pazartesi

Bunu ön görmeliydik

     Bugün ara servisle gitmeyeceğim için ne kadar sevinmiştim. Ama bizim mal ötesi servis şirketi bizim buraları adamdan saymadığı için bize bir servis vermiyor. İşin aslı bizim bir Z. abimiz vardı. Adam işinin hakkını vererek yapıyordu ama nazar mı değdi ne olduysa adamın arabası bozuldu. Yok sigorta karşılamıyormuş, yok oymuş yok buymuş. Adamı üç günde kanser ettiler. Tabi bizde bayağı üzüldük neyse ki birde bizim yaşlarımızda Bay K.'miz vardı. O zavallım iş görülsün tatsızlık çıkmasın diye didinip durdu.
       Böyle konuştuğuma bakma ilk başlarda çocuğun arkasından öyle bir atıp tutuyorum ki sorma yani. Duyan kanlı bıçaklı düşman sanacak. Başta pek bir kıl olmuştum. Yaşını bilmiyorum ama belli gençte bişey. Bendeniz ömrümü üniversite sınavında harcadığımdan benimde yaşım var yani. En azından yeni başlayanlardan ve bir sene hazırlanıp da gelenlerden büyük oluyorum. Bu yaş şeysine çok takığım ben onu karıştırmıyım şimcik. Şimdi ben servis için arıyorum bunu  K. Bey diyorum böyle böyle diyorum. Bendeki resmiyete karşılık. ''Hasan amca gelecek bugün onun numarasını vereyim sana. Hasan Amca!! Numaranı söylesene hele. 05...'' diye höykürerek adamı çağırdığı filan olmuştu. çok gıcık kapmıştım. Onun hakkında duyduğum en ufak garip huyu tavrı bık bık konuşuyordum. Sonra zaman geçtikçe daha da tanıdıkça anladım özünde iyi biri olduğunu. Bazen bizim kapının oraya kadar getiriyordu beni eheheh.
   Şimdi geçmişte kaldı o günler bugün onu öğrendim. Bizim bu mal ötesi şirket bu bay K.'yi eşşek gibi kullanıyordu biz az çok bir şeyler görüyorduk zaten. Ama buz dağının görünmeyen yüzü daha betermiş. Bay K. 'de işi bırakmış öhühühü. Bizi az çok kollayan düşünen oydu o da gitti şimdi nanayı yeriz bol bol. Serviste kendi aramızda koordine olmaya çalışıyoruz artık. Bütlerde benim telefonlarımı inatla açmayan o pis şoförden sonra en ufak bir sıkıntı yaşayayım ortalığı yıkarım. Ya onu yapamam da benim yüzüm bitek sevdiklerime höykürmeye tutuyor. Babamı fişeklerim yani, adamın beynini yerim delir-tirim onların üstüne salar keyifle izlerim. Artık fenalık geldi şu lanet servis işinden. Ah Ekosüperpeçete! (Kendisi babam olur ona taktığım isim bu) Alamadın bana bir araba! Alemin ağız kokusunu çekiyorum burada olacak iş mi? Al bir araba da azıcık hava atalım dimi? Azıcıkta biz baba parasıyla çaka satalım! Hep bize çaka sattılar ulan, biz yetim miyiz? Bak sinirlendim gene... Neyse sakinim ben anlatacaklarım bu kadar saygılar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söyle Söyle İçinde Kalmasın