18 Eylül 2012 Salı

İphone nasıl bir aşktır

   Allah'ım sana geliyorum.. Hangi arkadaşımla konuşsam ya iphonu ya arabası yada en cool olaylar onlarda. Hak mı reva mı bu Allah'ım. Tam karar veriyorum orta halli bi telefon alıyım diye ama yok arkaşadım. İphonu öyle bir gözüme sokuyorlar ki anında iphone almaya endeksliyorum kendimi. Sonra tam vazgeçiyorum başka bişey de işimi görür o kadar para verip naaaaapcam ya derken gene aklımı çeliyorlar  . Sonuç olarak ne orta halli bişey ne de iphone alamıyorum kendime. Bu kararsızlık çok zor bi melet ya. Kıyafet konusunda hiç takmam. Ama teknoloji olunca yok şusu olsun busu olsun derken uçup gidiyorum. Sonra aaa buda iyiymiş derken gene kararsız kalıp bişey alamadan vazgeçiyorum hepsinden. Şimdi de ben geçen yıl üniversiteyi kazanıp İzmit'ten kalkıp Afyonda bi köye okumaya gittim. Orda dellendim  cins cins insanlar.... İnsanların ne kadar çirkinleşebiliceğini ve herkesin göründüğü gibi olmadığını öğrendim. Ben sinir krizleri geçirirken en beklemediğim insanlar yardım etti. Dış görünüşe göre yada ilk izlenime göre karar vermemek lazımmış ben bunu anladım Allah'ın unuttuğu o köyde. Neyse ayda üniversietden mezun ettim kendimi kalktım geri geldim. Bu yılda evde yata kalka çalıştım sınava hazırlandım güya. Ama dershane neyin olmayınca olmuyo arkadaş. Neyse gel zaman git zaman sınavları olduk bitti...
   Derken tabi öle ahım şahım puanlar yapamadık. Neyse tercih neyin yaptık. Ösymde bula bula arife gününden bi gün önceyi bulmuş açıklıycak. Ben gırır şamata  film izliyorum eğleniyorum kardeşimle derken arkadaşım aradı neresi çıktı filan dedi. Ben mala baağladım 'ney dion ne kazanması ?' buda demez mi 'tercihler açıklandı olum bakmadın mı kalk git bak hadi çatlatma adamı' hobaaaaa dedim benden  daha heycanlı kıza bak. neyse açtım baktım sayfa boş okul adı neyin yok Allah Allah site mi kastı noldu neden çıkmıyo derken bi baktım altta kuş kadarcık bi yerde yerleşemediniz yazıyor. Başımdan aşağı kaynar sular döküldü yemi ediyorum. elimde telefon ne dicemi bilemiyorum bi ezildim bi ezildim ki sorma. 'yerleşemedi yazıo' dedim. E kız napsın 'olsun canım bunun daha 2. 3. 4.yerleştirmeleri var girersin ne olcak yahhh' diye bişeyler geveledi kapadı telefonu. e tabi salaklık bende kız napsın ne desin dimi yani. Bide şimdi 2.ye hazılanan tüm arkadaşlarım kazandı gidiyo bi yerlere. Allah'ım nasıl bi eziklik burukluk bu anlatamam bu defa çok koydu. Ben gerizekalı mıyım lan diyorum. Psikolojim bozuldu yemin ederim. Aslında suç bende değil ki. tüm kabahat sistemde.....Bu kadar saçma olan sistem ben naaapim yahhh.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söyle Söyle İçinde Kalmasın