19 Eylül 2012 Çarşamba

Neidüğü belirsiz sıkıntı

   Allah'ım ne oluyor ya. Bugün dershaneye sınava gittim. Yok böyle bi işkence. 3 saat otur aynı yerde soru çöz bu ne lan. Yemin ediyorum tutuldum sıkıldım bunaldım. Bitsede gitsem diye dualar ettim sınav süresince. Lan ben yıllarca nasıl öyle oturup soru çözmüşüm sıkılmadan aklım almıyo.. Asıl saçmalık sistemde. adam gelmiş 18 yaşına anca mühendis yada öğretmen olacağını öğreniyor.  Bu sistem değişmeli arkadaş. Bide yeni açılan köylerdeki yüksek okullar zamanla tanınmak için ilk yıllarda gelen garibanların başını yiyo. Ben gittim Allah'ın unuttuğu köye..ulan ne kafe ne bişey iki tane bakkaldan ibaret.. Kızlar zaten rahat rahat gezemiyo... Halk pislik.. Bir kaç öğrenci kafe açalım işletelim diye olaya el atıyo halk ayağa kalkıyo. Ulan sanki sizi bu ülkeden sürcez dedik. Ne bu şiddet bu celal. Saçmalık üstüne saçmalık. Sınav stresi varya diş ağrısından beter. O sınava hergün bi adım daha yaklaştığını bilerek nasıl stres yapmazsın ki.
  Bide sınava gircen sevgili işleri yok sana demiyolar mı orda kayış kopuyo... Ulan ne alaka. Hepten sıkınıtdan patlim mi? Yada bunalıma mı girim needim lan... Herşeyden önemlisi sıkıntını kimse anlatamadığın gibi bitek ona anlatırsın onla  bi başka eğlenirsin misal yani. Hem şimdi bak sevgilin olmayınca kime gönlünün kayıcağı belli olmuyo. Eski sevgilinle konuştuğunda acaba tekrar denesek mi sendromları? Yeni bi arkadaş olduğunda ulan bunda var bişey ne desem  mesaj atsam mı sancıları? Bunlar daha mı iyi len sölesene ala ala manyak.Bide bu açıdan bak adamın asabını  germe boş yere dimi ama? Haksızsam söyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söyle Söyle İçinde Kalmasın