9 Ekim 2012 Salı

Aşkın ömürü, ezilen ben

        Varya bazen resmen romantizmden soğuyorum iğreniyorum tiksiniyorum lan. Her gün dipdibe olan çiftler varya Allah onları naaapmasın!!! lan o ne her gün aynı surat aynı surat gına gelir lan insana. Bide hani bi ayrılın özleyin lan birbirinizi bu ne böyle?! Sonra aşk geçici dersiniz tabi. Lan sen her gün dibdibe götgöte ol sonra aşkın ömrüne laf et olduuuu başka? Var mı böyle saçmalık.. Şimdi benim zavallı bi arkadaşım var ve onun yapışkan sevgilisi var. Benim garip arkadaşım bunaldığını diyemiyor. Dese suçlu o olcak, yok neymiş sevmiyomuş istemiyomuş hep bahane yapıyomuş muş muş da muş muş...... Lan angut!!! Sen iki satır adam olda kızı bunaltmıyım birazcık zaman vereyim deme sonra kız sevmiyor olsun yok yaaaa! Allahım şöyle salakları varya alıcam karşıma dinlenip dinlenip dövücem. Eşekle işim olmaz yok neymiş eşek sudan gelesiye kadar dövmekmiş falan beni kesmez ben diyim..
       Diceksin sen kim dövmek kim? Tamam kabul minyonum ufacık ve kırılgan görünürüm ama öyle değil işte bebekim. Olum karateciyim lan ben. Atarın kime? İlk okula başlamadan bi oğlanın kolunu kırdım orta okulda bi çocuğu döverken kafasını cama soktum geberttim öldürdüm katlettim.... tamm öldürmedim ama dövdüm feci :) Bide ben sinirlenince deli kuvveti geliyo bana kimse tutamaz, teknikte bilim daha ne olsun beni sinir edeni gebertirim ha adam olun!
       Lisede okuldaki boy ortalamasının altındaydı boyum. E bizim beylerde baya boyluydu. Lakap olayımız vardı. Sınıfta sığır dediğimiz bi vatandaş vardı. Boyu maşaaaallah 5 metre falan. Bigün bunlar tepişirken sen gel benim ayağıma bas. Lan salak benim etim ne budum ne lan sadece ayakkabın düşse üstüme ölürüm. Sen gelmiş ayağıma basıyosun aklın kesiyomu bunu? O can acısıyla bi carladım çocuğa ama öfffff yani. Zaten cüssem yok sesim var. Öle bi ses çıktı ki benden o an çocuk koktu ürktü altına sıçtı kesin! Gözlerinde o dehşeti gördüm. Sonra lan dedim noluyo sana? Tama ezdi gebertti seni pastırma gibi zemine yapıştırdı çok tepki vermiyo musun diye iç hesaplaşma yaptım. Yok lan hak etmiş sığır!!! ya ölseydim pıcık diye yapışsaydım yere ? Sonra beni paspasla temzileseydiler yerden nolcaktı? oh iyiki carlamışım öküze.!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söyle Söyle İçinde Kalmasın