13 Ekim 2012 Cumartesi

Hayat sınav sanki

  Ben ülkenin başına gelince sınav sistemini kaldırcam arkadaş olmuyo böyle. Artık öğrencilerin dramında film yapsalar gişe rekorları kırarlar o derece. Sınav filmine gittiğimde doktor adayı ola çocuğun babası aynı benim babamdı. Deşarj olim azcık diyo çocuk ne deşarjı lan naptında deşaj olcen pis herif diyo baba.
Sanki ev geçindirmekten başka hiç bişey zor değil. Hayat bize toz pembe de biz emo'luk yapıp hüzünleniyoz dimi? Allah'ım sana geliyorummmmm!!!!  Bir ara oks anneleri diye bi yığın piskopatın dizisini yapmışlardı. Lan çocuk sınava gircek diye yıl boyunca rahat yemek yiyemiyor. Yok ayran içme uykun gelir yok cart yok curt vırvır da vırvır. Arkdaşa bu ne lan? Askeriyeye mi gidiyoz da onu yeme bunu yeme? Valla çocuk stresten değil açlıktan ölcek ben diyim sıkma bu kadar. Manyak mısınız nesiniz lan tek tek gelin ulan! Neyse sonuç olarak çocuk o kadar stres yapınca o sınavdan çakar sonra kazanamadı diye beynini yer durursunuz. Suç biz öğrencilerde değil ki siz veliler ve bu salak sistemde yoksa biz masumuz yani. Ayyy bak sinir oldum gene düşünürken yea stres yaptım ben gidiyom ders çalışcam peh... Hay ben bu sistemin ta.............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söyle Söyle İçinde Kalmasın