8 Ekim 2012 Pazartesi

bi lira lan

   Yaaa hacı bi elini cebine at gözünü seviyim. Şimdi telefon almak için para biriktir sonra köpek almak için para biriktir sonracığıma çizme almak için onu almak bunu almak şunu almak için biriktir lan bu ne be?! Azcık insan olunda bazı şeyleri beleşe verin hediye edin olmaz mı? Dünya malı dünyada kalıcak yani boşa deblenmeyin para diye azcık şu  garip arkadaşınıza...yada arkdaş olmadıklarım için fakir fukara sıfatnı bile kabul ediyorum bi yardım eli uzatın. Sevaptır lan. Bakın yoksa cenneti teğet geçersiniz benden demesi. lütfen yea nolcek ki üç kuruştan dimi? sonra almak istediğim köpeciği görseniz ölüp bitersiniz kendiniz milyarları bağışlarsınız harbiden diyorum :) o yüzden yormayın beni hadi canlarım herkes bi lira bağışlasa zengin olurum kesin :)
     Neyse tamam daha fazla dilenmiycem. (Söz vermiyorum..) Şimcik hayvanlara yönelik katliyama dur demek için konuşun. Sesinizi duyurun. Sustukça bizi sindirmeye çalışıyorlar buna dur diyin. hakkınızı savunmaktan çekinmeyin. Emin olun siz sustukça sizi sinrirler ama hakkınızı cesurca savunduğunuzda kimse size diş bileyemez. Denedim valla bak ordan biliyorum. Neyse ya ben gidiyorum buralardan. Göç edeceğim almanyalara kalın sağlıcakla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söyle Söyle İçinde Kalmasın