16 Haziran 2014 Pazartesi

Yaşıyorum!

Geldim ama neler yaşadım da geldim diye bir sor önce? Hemen başlıyorum anlatmaya.. Son finale gittim okula valizle ve onun açılıp kapanırken illa sorun çıkartan sapıyla kavga ede ede gittim. Neyse sağ salim vardım okula, Siyahla karşılaştık Güllerin olduğu sınıfa gittik. Sınıfa girdiğimde bir de baktım bunlar selfie yapıyor ve birde Zengin de bizim sınıfta. Hobaaa ‘’bensiz nasıl çekilirsiniz ıı şey bizsiz!’’ hemen atladık Siyahla tüm pozların içine =) ama aceleyle çektiler ben kenarda olduğum için tüm resimlerde bulanık çıkmışım. Şansıma tüküreyim. Neyse sınavdan sonra hepimiz vedalaştık. Çok zor geldi, ben çok çabuk bağlanıyorum sonrada ayrılmak zor geliyor. Karşımdaki beni düşünmezken ben düşünüyorum. Mesela seneye tekrar sınava gireceğim istediğim yeri kazanırsam burayı nasıl bırakırım diye dert ediyorum. Neyse tamam kapatıyorum bu konuyu. Sınavdan sonra tabi ki dolmuşa bindim eve gittim. Ben gittim yarım saat sonra annem evden çıktı. Çünkü ananem ameliyat olacak ona bakmaya gidecekti. Aradan bir iki saat geçti babam geldi. Çarşıya ilaçlarını almaya gitmiş, sonra da alışveriş yapmış geldi. Haa birde annem evde hazırlanırken ocağa süt koydum taşırmayın dedi. Ve evet tabi ki o sütü taşırdım. Annem terlikle alkışlamak istediyse de vakti olmadığı için yırttım. Babam geldiğinde de benim son zamanlarda taktığım çeçil peynirden almış. Birkaç kere almıştı ama benim sevdiğimden değildi onlar. Ve evdekiler de pek sevmedikleri için çok bereketli olmuştu. Neyse bu defa tutturmuş ve birde neredeyse bir kasa boyunda! Aslan babam diye tezahürat yaptım tabi ki. Sonra babam sütü kaynattınız mı dedi getirin mayalayayım. Babam tam bir yoğurt canavarıdır. Kahvaltıda dahi yoğurt yer, yoğurtsuz doymuyorum der. Neyse hayatında bir ilke imza atarak süt mayaladı. Bir ara annemi arayalım dedik, sonra araya iş girdi şey edemedik. Biraz sonra da annem aradı, bişiyler olmuş onu bekliyorlarmış falan. Aradan iki saat geçti annem eve geldi. Bana sitem ediyor ‘’seninde annen hasta olsun bende seni aramayacağım görürsün!’’
Bu yakışıklıyı dün sitede yürüyüş yaparken bulduk. Kendisi tam bir sevgi arsızı


Ameliyat ertelenmiş falan. Sonra cuma günü ehliyet kursuna gittim sınav giriş belgemi almaya, biraz gezdim oyalandım eve geldim. Gece de yumurta kapıya dayandı ya açtım ehliyete çalışmaya uğraşıyorum gözümden uyku akarken. En son amaaaan ya diyerek yattım sabah zorlanmadan kalktım, çeçil peynirimle kahvaltı ettim çıktım. Sınav kağıdında14,30 yazıyor ama yandaki yazıda sınav 11de diyor internetten baktım hep 11 yazıyor. Gittim okulun oraya iki otobüsle gittim birde varya! Bir kız iki adam var başkada insan yok. Gttim sordum onlarda benim gibi kararsız kalmışlar gelmişler.
Biraz daha durdum gene gelenler oldu ama saat geldi ne polis geldi ne gözetmen. Kalktım tekrar çarşıya gittim bir arkadaşımla buluştum ondan alacağım bir şey vardı onu aldım. Sonra durağa indim sınav yerine gideceğim lanet otobüs gelmek bilmedi. Neyse bir tane geldi sordum ‘’hangisine binersen bin yürüme mesafesi aynı gel’’ dedi. Bindim beni öyle bir yerde indirdi ki sora sora koşa koşa zor buldum okulu. Ayağımda sandalet koşarken şap şap ses yapıyor hava sıcak, kan ter içinde kalmışım. Neyse depar atarak yetiştim sınava, sınıfta nefesimi düzenleyene kadar sınavın yarısı oldu. Hemen okudum bitirdim. Ama çıkartmadılar bekle babam bekle. Neyse saldılar hemen uzaklaşmak istedim oradan. Daha önce çarşıya gitmek için beklediğim durağa doğru yürürken hemen otobüs geldi bindim. Meğer tam okulun önünden geçen otobüs varmış! Ulan şoför sen var ya sen. İçimden kötü kötü şeyler söyledim. Bugün de evde hummalı bir temizlik yaptım ufuu. Deterjan kokusundan zehirlenmiş olmam mümkün. Bir dahaki yazımda çıkar kokusu. Daha da yazarım ama sen okumaktan sıkılma diye kısa kestim. Emin ol bu kısa hali 

40 yorum:

  1. hoş geldin :)
    maceraya devam diyosun :)
    çeçil peynirini ben de çok seviyorumm :)
    o kediş de çok sevimlii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum :) maceraya tam gaz devam :D
      o peyniri bilmezken ne kadar zaman kaybetmişim :(
      Allahım içime sokasım geldi çok tatlı ya :)

      Sil
  2. İlk yılın bitti demek, hayırlı olsun sonuçlar iyi gelir inşallah.
    Farklı bir bölüm mü istiyorsun?
    Kedi çok tatlı, ben çok seviyorum pisileri. Özellikle sarman ve dumanları çok severim :))
    Hadi bakalım, seni de şoför yapalım en kısa zamanda.
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bitti gibi hala açıklanmayan iki dersim var ve son finalden acayip tırsıyorum büte gitme ihtimalim var ama benim için daha iyi olur herhalde.
      Uluslararası ticaret istiyorum bir kaç puanla kaçırdım zaten.
      Gel sana vereyim bunu :D babam izin verse eve alacağım ama işte.
      Aman trafik canavarı olmayayım da mülayim bir şoför olmak isterim elbet :D

      Sil
    2. Senin servis maceralarını bildiğimden, seninle yolculuğa çıkmak isterdim. Bir sürü komik anımız olurdu.
      Hayırlısı olsun inşallah :))

      Sil
    3. komik anı için yolculuğa ihtiyacımız yok :D yanında ben olayım yeter :D
      Amin inşallah

      Sil
  3. blogun böyle daha güzel olmuş, öbür türlü göz yoruyordu, ya da benim gözlerim hassas.
    çeçil peyniri ne hiç bilmiyorum. sütü mayalamayı ben de düşünüyorum, bi ara yapıcam. birinci sınıfı bütsüz, dertsiz tasasız bitirmen ne güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim öyleyse :D gözlerinde bişi yok benim blog yormuştur :D
      çeçil peynirini denemelisin :) en güzeli ev yapımı olan, ben yoğurt yemiyorum ama en güzeli öyledir. Bütsüz diyemiycem ama bütlerimle mutluyum yani :D

      Sil
    2. çeçil peyniri yedim! güzel bir şeymiş cidden, benim de favori peynirim olabilir :D

      Sil
    3. Sevindim :) seni de peynir canavarı yapabilirim :D

      Sil
  4. Babanın yaptığı yoğurt tuttu mu :)
    Çeçil peyniri cidden çok güzel ama :)
    Bizimkilerin fotosunu koymuşsun :D
    Böyle minik kedi fotoğraflarını koyun sonra bende bulup eve getiricem büyüyünce de korkup birine vermek zorunda kalacağım:D
    Ama çook şeker :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zorla tutturduk :D o sütün yoğurt olmaktan başka şansı yoktu:)
      Al kedi korkmazsın elinde büyüdüğü için her huyunu bilirsin ki sana hiç zarar vermez :)

      Sil
  5. Sizin servis şoförleriyle, otobüs şoförleriyle kesinlikle bir sıkıntınız var :)...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok galiba sıkıntı bende koca serviste bi ben sorun yaşadım koca izmitte de gidip en cins şoföre denk gelmeyi başardım :) ben bela mıknatısı olabilirim

      Sil
  6. Hoşgeldiin (:
    Hiç yemedim o peynirden merak ettim şimdi (:
    Anneannene de çok çok geçmiş olsun
    Özletme kendini (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduk sağol canım benim :) Rabbim şifa versin.
      o peynir bambaşka bişi :D artık buralardayım :D

      Sil
  7. Yoğurt olmasa baban neler yapardı acaba ;))
    Ya tabi ama demesi kolay :D
    El kadar kedi kocaman oluyo :p

    YanıtlaSil
  8. tutmasaydı sen taşırdın sütü kesin ondandır der bana atardı suçu :)
    ben eminim kendi büyüttüğün kediden korkmazsın. hem zaten o sana gelip ne şirinlikler yapacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki tutmuş o zaman :))
      Tamam o zaman bulursam alacağım yanıma yamacıma ;)

      Sil
    2. Bir can kurtarmış olacaksın ne güzel :D istediğin herşeyi sorabilirsin ve gerçekten büyüdüğünde korkarsan (ki hiç sanmıyorum) sahiplendirmene de yardımcı olurum :D

      Sil
    3. Canım benim sayende olacak :))
      Bulduğum an soru yağmuru başlar artık ;) :*

      Sil
    4. yeter ki sor :) seve seve cevaplarım

      Sil
    5. Ne güzel kalbin var senin ya :))
      Şimdiden çok teşekkür ederim canım benim :*

      Sil
    6. ne demek kuzum :) o senin kalbinin güzelliği

      Sil
  9. Alışmak kolay da,vazgeçmek zor oluyor genelde..
    Anneannene çok geçmiş olsun.
    Aay,ben de Pazar günü LYS'ye geç kalıyordum,sınav salonunu bulduğumda 4-5 dk kalmıştı sınava,çok fena..
    Ben hiç sıkılmam yazılarından,emin ol ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın :))
      Lys iyi geçmiştir umarım :D hadi atlattın çok şükür

      Sil
  10. oh ne güzel sınavların bitmiş. Benimde çarşamba bitiyor ama ben tembel bütlerle yoluma devam ediyorum =)
    çok geçmiş olsun. Umarım kısa zamanda sağlığına kavuşur.
    Annesiz kalmak zor ya. Annem her yıl iki hafta bizsiz dedemin yanına gider. Ve işte oan hayatın en kötü ve zor anları başlar.
    Umarım ehliyetine çabucak kavuşursun. Aklıma kendi sınavım geldi. Hiç derse gitmemiş son gece oturup çalışmaya başlamıştım. Yanık kokusu dolunca odaya bide baktım bi bina yanıyor.. Eee o saatten sonrada sınava çalışamadan girmiştim.

    YanıtlaSil
  11. Bütsüz geçilen derslerin çokta sağlıklı olduğuna inanmıyorum ben :D:D benimde büte gitme durumum var :D,Çok sağol kuzum inşallah
    Ana gibi yar der susarım. O bizim elimiz ayağım herşeyimiz
    Sınavda çok şuursuzdum ama bakalım bir haftaya açıklanır, çok benziyoruz yoksa? Sen benim haberim olmayan ikizim misin?

    YanıtlaSil
  12. Yanıtlar
    1. hopşulduk :D (yazıda hata yok bilerek ve isteyerek öyle yazdım)

      Sil
  13. Hoşgeldiiin :D
    Nasıl sınav saatidir bu ya bir öyle yazıyor bir böyle :)
    İyi hadi bu sınavı da geçirdin. Sıra geldi direksiyon sınavınaa :)
    Pisi çok tatlıymış. Onun gıdığını yirim :D
    Sütü taşırmak konusunda ustayımdır :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk :)
      Tüm saçmalıkları üstüme çekiyorm sınavlarm bile olaylı. Bakalım gene bahtsızlık yaşayp sınavdan kalmazsam direksiyona ışınlanıcam
      bu çok tatlı birşey ya içim gitti onu bırakıp giderken.
      O süt taşmalı arkadaş

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  14. hah haaaa ne sıkılması beeeee seni okurken hep sırıtıyom ki valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman da aman Deep gelmiş hoşgelmiş :D

      Sil
    2. asıl sen hoşgeldin beeee çeçilci terlik düşkünü sakar miynaaa :)

      Sil
    3. lütfen miyna değil mayna efendim.. ama o peynir çok güzel ki hem kediler de peynir yiyor o halde ben bir kediyim. nasıl mantık ama? boşuna kalmadım o dersten

      Sil
    4. hah haaaa eveet çook düz mantık buuuu :)) maynaaa yani ingilizce vaaay :) mayna bak ama maynak olmasıııın ha ha haaa kikiriki :)

      Sil
    5. bana herşey yakışır diyeceğim ama büyük bir ego patlaması olacak o yüzden sadece gülüyorum :D:D:D:D seninki gibi gülemesemde

      Sil

Söyle Söyle İçinde Kalmasın