24 Ağustos 2015 Pazartesi

Sahiden Döndüm Galiba

 Döner gibi yapıp gene kaybolmayacağım inşallah. Birazcık yardım istiyorum. Ultra beceriksiz olup, herşeye  max derece heves eden bir ben varım herhalde. Tasarım işlerinden zerre anlamıyorum. Logo filan yapmak istiyorum kendime , bloğu insan kullanıyormuş gibi bir hale sokmak istiyorum. Kısacası değişim istiyorum. anlayan yardımseverlerden yardım beklerim.
Bu arada bu yaz tatil diye anırırken zoraki bir şekilde dadı olmak durumunda kaldım. Ben deniz, kum hayal ederken çocuk poposu siliyorum. Alın nur topu gibi depresyon bana.

6 yorum:

  1. Hoş geldin Myna :) geri dönmene çok sevindim :)
    Şeyma nın bloguna bir uğra istersen, o hem anlaşılacak şekilde anlattığı hem de blogu düzenleyecek birkaç yazı paylaşmıştı.
    Görüşürüz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum :)
      hemen bakacağım :) çok teşekkürler

      Sil
  2. hoşgeldiiiin. du bak beceremezsen arkadaşlara sorarız taam mııı :)

    YanıtlaSil
  3. Artık inanmıyorum kandırıyorsun hep

    YanıtlaSil

Söyle Söyle İçinde Kalmasın