27 Nisan 2014 Pazar

Son Gün Başıma Gelenler. . .

Evim evim güzel evim. Dün sınava gittik ama oradan da ehliyet kursundaki similatör dersine yetişmem gerekiyordu. Bizim mal asistanlar mal olduğu için sınavı geç başlatıyorlar. Sınav 3te. Similatör dersi 5te. Benim sınavdan çıktığım gibi İzmit’e gitmem lazım ama sınavı geç başlattıkları için terminale giden arabaya yetişmem mümkün değil. Bir sonra ki araba da çok geç, yani yetişemiyorum. Ama benim sülalem Sakarya da olduğu için bir alo demem yeterli oldu. Dayıma hık pık ederek durumu anlattım. ‘’Mal mısın sen? Komşunun oğlunu mu aradın da bu kadar çekiniyorsun kızım. Bi tane çakarım ağzına hee manyak!’’ gibi sevgi dolu cümlecikler kurdu.
Sınav başladı adam demesin mi sınav süreniz 1saat. Allah’ımmm!!! Neydi günahım. Zaten geç gelmişsin öküz birde bindirim yapıyorsun. Söylene söylene başladık. Allahtan sınav testti. Yardırdım sınavda o derece bir hızla çözdüm.  Yarım saatte bitirdim. Sınıftan ilk çıkan ben oldum. Normalde ilk bitirsem de çıkmam biri çıksa da çıksam diye beklerim. Öyle de garip huylarım var mesela asansörün yanında geçersem eğer o düğmeye basarım illa ki. Neyse konuyu dağıtmayayım çıktım doğruca taksiye yani dayımın yanına. Bindim beni otogara götürecek sanıyorum ne kadar safım. Beni öyle bırakır mı eşşşekkk kadar valizle. Yanlış anlaşılmasın Güllere taşınmadım he sadece bir haftalığına gittim ama bir ufak valiz doldurdum. Taşırken geberdim.


Hele dur bi ben daha komik bir şey anlatayım. Gerçi anlatınca komik olmuyor ya da ben anlatamıyorum orasını bilemiycem. Güllerin evinin bayırı malum her gidişimde başka yerlerimden soluyarak çıkıyorum. E buna birde bir ufak boş eşek ölüsü ekle. Oldu mu sana 1ton. Gömlekte kışlıklarını evine götürecek diye bir kocaman valiz birde ufak valiz yapmış. Onun hali daha vahim. O bayırı çıktık kızlar otobüse binelim dedi. ‘’Şurdan şuraya ben yol parası vermem! Lan yürüyün şurdan şurası zaten (ama ağzımdan burnumdan soluk almıyorum bunları derken, birde valizimi kaldırıma çıkarmaya çalışıyorum bir yandan) binmem ben otobüseeeeğ!????’’ Gül’ün seslenmesiyle bir döndüm ki otobüsü durdurmuşlar ve hatta Gömlek binmiş bile. O kadar ettiğim lafı yutarak koşarak bindim. Verilen yol parasına acıdım, indikten sonra bende hiç ses yok kızlar noldu binmem etmem diyordun diye laf soksa yeridir. Birde bütün bu olay olurken telefonla konuşuyordum. Binmem etmem derken kapat otobüse bincem diyince büyük bir dalga geçilme operasyonuna maruz kaldım. Neyse işte çok denişik bir gün oldu. Similatör dersi de sanal alemde araba kullandım. Kadın yayalı ortamı açtığında hadi biraz insan ezelim dedi. Tabi ben o debrijayı unutuyorum araba niye kalkmadı diyorum birde baktım kaza olacak direksiyonu bırakıyorum. Kadında manyak mısın niye bıraktın lan alt mesajı olan cümleler kuruyor. ‘’İçinde sen varsın arabanın kendi canın bak öyle pes etme…’’ tamam biliyorum da orası oyunmuş gibi geldi bana o yüzden çok önemseyemedim ki. Ders bitti eve gidicem durakta bekliyorum. Otobüs geldi insanlar nasıl itiş kakış binmeye uğraşıyor var ya gören üç ay ıssız adada kalmışlar da medeniyeti unuttular sanır. Bende valizle o hengameye giremedim tabi. En son bindim gibi bir şey oldu. Evime geldim ya ohhh dedim yani insanın kendi evi gibisi yok vallahi.
NOT:Vize haftasındaydım güya ama bir gözüm hep buralardaydı. Kapsamlı olmasa da bakındım yani.

                                                                                                             Sakar Myna

2 yorum:

  1. Geçmiş olsun, umarım iyi gelir sonuçlar :))
    Karikatür çok iyi ayrıca :D

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim inşallah iyi gelir :) bende çok gülmüştüm gördüğümde :DDD

    YanıtlaSil

Söyle Söyle İçinde Kalmasın