6 Mayıs 2014 Salı

Ödev Dediğin Nedir?

Çok kısa bişiy anlatıp gidiyorum. Bir dünya ödevim var ve ben çok akıllıymışım gibi daha hiç birine başlamadım. Biri beni ıslak odunla dövebilir mi? Dün Siyah’ın hatırlatmasıyla bugüne olan ödevime koyuldum. Aslında dün okuldan geldiğimde bulmuştum da okuyup özetlemeye üşenmiştim amaaan sabah yaparım ne var yani diye artistlendim. Sabah üst kattakinin 2yaşındaki kızının çığlıkla annesini höykürmesine uyandım. Dön öte dön beri az uyuyayım derken odamın kapısının oradan biri tıpır tıpır geziyor. Annem uyuyodur babamdır bu dedim uyuma çalışmalarıma devam ettim. Ben başarısızlığımı kabul etmek üzereyken tıpır tıpır geldi. Annemmiş kalk dedi yemek hazır dedi. Ayıplayan bakışlarınızı görebiliyorum. Kaç yaşına gelmiş kız hala annesine hazırlatıyor kahvaltıyı diyorsunuz. Diyiniz efenim ben sabahları biri beni dürtüklemeden kalkamıyorum (bir yere erken gitmem gerekmedikçe).
Neyse çok dağıttım. Apar topar yaptım ödevi, kalktım gittim okula ve yaklaşık 40dakika kadar durakta (yani avm’nin otoparkında) mal gibi dikildim. Bindiğimde gene Kocaman bana yer verdi sağ olsun. Sınıfa gittim dersti, quiz olur muyuz telaşıydı derken ara verdik. Ben aldım telefonu elime oynuyorum. (Tabi ki Pou) bizim şaşkın Siyah geçen bir kıza bakarken elindeki suyu döküverdi. Sıradan dosdoğru benim üstüme aktı. Ben kızların telaşına noluyo lan diye şe ederken bir ıslaklık hissettim. Yoksa? Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaağğğnnn!!! Altıma işemişim gibi oldum o.O eyvah eyvah derken ellerimle o suyu kurutmaya çalıştım. Biliyorum bir alaka kuramadınız çünkü saçma yani ne yaptığımı bende bilmiyorum. Bu yaptığım hohlayarak saçıma fön çekmeye çalışmam gibi bir şey oldu. Ama çok şükür ders bitene kadar kurudu, birde şansa kısa ceket giymiştim. Her işim ters arkadaş ya. Ama bugün çok mutlu oldum çünkü hoca ödevlerin %90ını okudum dedi. Liste çıkardı birkaç isim okudu aralarında bende varım. Bu ne şimdi iyi bir şey mi kötü mü? Kısa süreli kalp krizi geçirirken bunlar ödevleri tam manasıyla yapanlar demesin mi? Göbek atasım geldi. Ben hayatta oynamam oynamasını da bilmem düşünün artık ne kadar sevindiğimi. Birde siz yazılara yorum yaptığınızda havalara uçuyorum. Onu gördüğüm an amuda kalkıp ayağımda top sektirebilecek potansiyelde oluyorum siz düşünün yani :)

Kısa bir şey diyip gitcem dedim gene yardırdım. Ben gidiyorum biraz ödev yapmaya diye oturup kendime bahaneler üreteyim. Babam ne biçim okul bu diyor. 5de gidip 8de geliyorsun bu ne böyle diyor. Lisedeki kardeşim benden çok okuyormuş. Ben lise okumadan direk üniversiteye geçtim sanki dimi? Hem az duruyorum ama bir dünya ödev yapıyorum ben hayatımda yapmadığım kadar ödev yapıyorum burada ağlayacağım yakında. Psikolojimi bozdu bu hocalar :) şaka bir yana cidden tamam gidiyorum..

                                                                                                            Sakar Myna

12 yorum:

  1. mynaa bazen aksilikler üst üste gelebiliyor ama iyi yırtmışsın ve ödevin sonucu mutluluk verici,
    ve bu içtenliğinde hep pozitif pozitif yansıyor bana, süperrr :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) Biraz kedilik var sanırım dört ayak üstüne düştüğüme göre ;)

    YanıtlaSil
  3. iyi güldüm ha :) çok maceralı hayatın var senin hihihiii :)

    YanıtlaSil
  4. tüm saçmalıkları üstüme çektiğim için bütün aksiyonlar bende :) bende yazarken baya güldüm :D

    YanıtlaSil
  5. O zamaan darısı diğer ödevlerin başınaa (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin amin inşallah ya hatta az önce ilkokul çocuğu gibi sayfa sayfa dosyaladım kapak yaptım ödeve ;) hatta darısı seninde başıne seney seninde böyle dert yanmalarını okuruz ;))

      Sil
  6. Fotoğrafla harika uyumlu olmuş bu yazı :D
    Yalnız var ya bu Kocaman sana yer vermekten bıkacak yakında :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okulu bıraksa sebebi bana yer vermekten bıkması olabilir :D ilk gördüğümde resme çok güldüm buraya yakışır dedim bende :)

      Sil
  7. Genel konuşuyorum bu paylaşım için değil. Blog ismini gerçekten hak ediyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bir an tereddütte kaldım kötü bişey mi demiş acaba diye sonra yok yok iyi demiş dedim :) kendi kendime beyin fırtınası yaptırdın bana :D

      Sil
    2. Ahaha :D "iyi dedim" diye not yazmalıydimm... :D

      Sil

Söyle Söyle İçinde Kalmasın