5 Mayıs 2014 Pazartesi

Çok Özledik.!

Bugün servisi bayağı bir bekledim. Bu arada Adanalı bizi bıraktı başka yere servis çekiyor, şimdi işin yoksa yeni servisçiye kendini öğret. Adanalıya anca öğretmiştim artık adımdan tanıyordu tüh be derken... Bir ara baktım ki yolu kaçırmış ilerde ışıklardan dönüş yapıp geldi aldı beni. Bindim hiç yer yok aaaa? Neyse zaten yol kısa diye düşündüm, derken daha önce bahsettiğim biri yani Kocaman dediğim çocuk kalkıp yer verdi. (poposu aşırı büyük o yüzden kocaman) ‘’Yok yol az zaten kalkma’’ derken ‘’olsun ilerde de biri daha binecek zaten’’ diyip kalktı. Teşekkür edip oturdum neyse o okulun lanet bayırında şoför gene öküz gibi sürdüğü için Kocaman’ın bir ara koltuğu koparacak diye çok korktum. Hatta çocuk bir ara benden tarafa kaykıldı. ‘’kusura bakma’’ ‘’yok önemli değil, çok savuruyor, hele ayaktakileri daha da beter’’ orada beni yanlış anladı galiba. ‘’çok şeker ya bir de söylüyor’’ laf mı soktu ne yaptı anlamadım. Okula biraz geç kaldık çünkü otoban bakıma girdiği için servis gecikti. Bizimkilerden bir tek Siyah gelmiş okula.
Yanına oturduğumda gelmiycem sandığını söyledi. Ders arasında salak pozlarda resim çekildik. Daha doğrusu selfie yapmaya çalıştık ama yok gıdığım çıktı yok gözüm yamuk, tipim kaymış..derken çok saçma şeyler yaptık. Bu aralar tam bir sefilleri oynuyorum. Çok fakirim ya, hep şu ehliyet yüzünden borçları öderken fenalık geldi. Neyse Siyah bana şeker aldı, bisküvi aldı. Ham hum yaptım hemen, bunu yazarım dediğimde beni rezil etme oralara bak diye söylendi=) kantin dönüşü geçen dönemki en kazıkçı hocayı gördük. Yanına gidip ‘’sizi çok özledik hocaaağm’’ demek istedik ama hocanın olduğu sınıf doluydu. Utandık. Hem hoca bizi tanımayıp ne diyorsunuz siz diyip kovalayabilirdi de, öyle bir karaktere sahip hırçın birazcık. Çok güzel ders anlatıyor ve anlattığının hakkını isteyen bir sınav yapıyor. Onun dersinden sınıfın büyük bir kısmı kaldı Mynanız hariç. Ben tut en fenasından geç en yumuşak hocanın dersinden kal. Beni bir zahmet kınayın. Bu dönem asıldım derslere hadi bakalım ya %10luk dilime girersem alacağım parayı ehliyete kullanırım inşallah.
Birde bugün aklıma geldi tam Mynalık bir hareketimi anlatacağım. Bayanlar genellikle bir şey alırken şununla kombinlerim, bende bu vardı onunla uyumlu olur gibi şeyler düşünür. Bense mesela çorap alırken hayatımda hiç sarı veya yeşil bir şeyim yokken gidip o renkte çorap alırım. Babamın da ben çok bayılırmışım gibi gidip yeşil ayakkabı aldığı oldu. Tabi ki hala dolapta yepisyeni duruyor. Yeşil penye bişey alayımda giyeyim onu yazık yani. Bir de telefonuma pek oyun inmiyor en iyisi Pou indirdim içindeki oyunları oynuyorum. Bakıyorum Pou aç Pou uykusuz… Allahım nasıl vicdan azabı çekiyorum anlatamam. Şarjım bitiyor, telefon can çekişiyor ama o açsa onu doyurmadan içim rahat etmiyor günah ya yazık diyorum. Biraz fazla canlı yerine koyuyorum sanırım ama vicdanıma anlatamıyorum ki onun oyun olduğunu. Mynadan seçmeler burada son bulur iyi geceler dilerim

                                                                                                      Sakar Myna

8 yorum:

  1. Pouyu kizimda cok seviyor, yine cok sirinsin:)

    YanıtlaSil
  2. 20 tane selfie çekiyosun, sonra bakarken anca 2-3 tanesini beğeniyosun ya bu durum sadece bana oluyor sanıyordum :D
    Giy yeşilleri ya, bahar mevsimine en uygun renk ;)
    Pou'da aynı durum bende de oluyor, küçükken en sevdiğim varlık olan sanal bebeğimi hatırlatıyor bana şebek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. göz göre göre çirkin çıkmak ekstra komik.
      Düşün üstünde yeşilin en ufak tonu dahi yok ayaklar yeşil.. ayaktan Hulk'a dönüşmeye başlamışım gibi oluyorum :) ben bakamam diye almadılar bana sanal bebek, onun yerine sokakta bulduğum kedileri eve getirir onlara bakardım bende :)

      Sil
  3. Neymiş bu pou yaa ben de indiricem merak ettim :)
    Selfie konusunda kendini hiç yalnız hissetme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) indir indir ben eğleniyorum ya yemek yerken ağzını şapırdatıyor filan :)

      Sil

Söyle Söyle İçinde Kalmasın