13 Mayıs 2014 Salı

Siz Hiç....?

BeyazGemi Bloguna Sevgilerle..

SİZ HİÇ? MİMİ

Siz hiç gerçek aşk nedir bildiniz mi?
Bildim bildim onu ben ya şey değil miydi? Bir yerimizi sızlıyordu kalp miydi ciğer miydi neydi o işte.
Siz hiç acı çektiniz mi?
Acıların çocuğuyumun yeni versiyonuydum o derece.
Siz insanların ta gözlerinin içine baktınız mı?
Bakarım içine içine hemde ama daha saçma şeyler gelir aklıma göz rengine çok takılırım
Siz hiç salıncakta sallanıp bulutları yakalamaya çalıştınız mı?
Onu değil de tepeden tam tur dönmek için deli gibi sallanırdım, bir gün salıncağın bir zinciri koptu ölüyorum sandım, sonra da bu bir işaret diyerek hedefimden caydım.
Siz hiç ayağınız takılıp düştüğünüzde bayılana kadar güldünüz mü?
Benim her düşüşüm çok komik olduğu için hepsine fix 15-20dakika gülüyorum. Sadece bende değil düşüşümü gören herkescikler gülüyor neşe şaçıyorum etrafıma =)                                                                                                                                                                                                                                Siz hiç parmak yarışı yaptınız mı?
Ufuuuu buradan bir yere kadar köprü olur neresi olduğuna siz karar verin bence
Siz hiç kafanızı su dolu bir kovaya koyup nefesinizi ne kadar tutabildiniz mi?
Kovada yapmaya kalksam annem beni gerçekten o kovada boğardı. Bende biz küçükken sahil kasabasında oturduğumuz için göle kafamızı daldırıp en çok kim durcak yarışı yapardık.                                                                                                                                                                                        Siz hiç ruh çağırdınız mı?
Ben 6.sınıftayken sınıftaki diğerler arkadaşlar yapmıştı ben kendi dünyamda takılırken elektrikler gidip gelmişti, bayağı bir ip s*çmıştık.                                                                                                         Siz hiç altın günü yaptınız mı?
Altın günü değil de para biriktiremediğimiz için paralı gün yapardık lise de, parayı aldığım gün puuufff oluyor anlamıyorum.         
 Siz hiç pamuk şeker yerken yüzünüze gözünüze bulaştırdınız mı?
Ben yediğim cipsi bile saçlarımdan ayıklayan biriyim ne olabilir sizce?                                                    Siz hiç gece yarısı uyanıp sevdiğiniz birinin nefesini dinlediniz mi?
Biraz öküz diyeceksiniz ama ben bir uyudum mu kolay kolay uyanamıyorum ki…                                  Siz hiç saatlerce köpük banyosu yaptınız mı?
Çok istiyorum ama daha küvetli bir ev alamadı babam! Ama kuzenim evine küvet yaptırdı gidip deniyeceğim o keyfi çok merak ediyorum, buruş kırış olana kadar yatacam o küvette..
Siz hiç çimlerin üzerinde çıplak ayak yürüme keyfini yaşadınız mı?
Aşırı aşırısı elektrikli biriyim yapmam lazım da tüm aksilikler gibi arıları üstüme çekersem ayağımı sokarsa diye korkumdan kuytu köşelere gidip basıyorum                                                                                                                                                                                                                                          Siz hiç yağmur altında çılgınca koştunuz mu?
En sevdiğimdendir, yağmurda ıslanmaya bayılırım. Suyu çok seviyorum, yağmur altında çok güzel anılarım vardır o yüzden.                                                    
Siz hiç bir günü hayıflanmadan geçirdiniz mi?
Çok şükür şükretmeyi biliyorum, en azından bildiğimi düşünüyorum. Pek az isyan edip hayıflanırım o da 15dakika sonra unutmak kaydıyla                                                                                                                                                                                             Siz hiç sesiniz kötü olsa da bir şarkıyı bağıra bağıra söylediniz mi?
Çok yapıyorum ve bu girişimlerim hep bir terlik yemekle, bana karşı kurulan komplolarla sonuçlanıyor ne hikmetse?                                                                   
 Siz hiç kendi takımınız yense bile karşı takımı alay etmeden medenice tebrik ettiniz mi?
Fanatik değilim maç varmış ne olmuş ne gitmiş haberim bile olmuyor. Ama itiraf etmek gerekirse haberim olursa çok pis dalga geçerim yani, benle çok uğraşıyorlar bende bu fırsatı sonuna kadar kullanırım doğruya doğru.                                                                                                                       Siz hiç yardımlaştınız mı?
Elbette,yardım ederim de yardım almaya da bayılırım aynı derece =)                                                     Siz hiç saatlerce beklemenize rağmen acelesi olduğu her halinden belli birine yerinizi verdiniz mi?         

Hiç bir şey için o kadar beklemedim ama verirdim herhalde çünkü çok empati kurarım                                                                                                        
Siz hiç etraf ne der demeden hiç rahatça hareket ettiniz mi?     
Bazen çok gamsız oluyorum, bazen de aman elalem ne der diye kıvranıyorum. Dengesizim biraz                                                                                                               
 Siz hiç gönlünüzce yaşayabildiniz mi?
Hayır, aşırı çekingen biriyim. İnsanların makara yaptığı ortamlarda dahil olmak istesem bile katılamamam. Odada bebek olsa ay canım diye gidip sevemem bile.. ben en iyisi gidip uykumda ,kuytuda köşede öleyim ya…

8 yorum:

  1. siz hic ferhat bayram bloguna yorum yaptiniz mi hahah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oraların pek bi yenisiyim yorumda yaparız efenim :)

      Sil
  2. Çok güzel ve eğlenceli cevaplar, sırıta sırıta okudum yine :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sende yapmalısın bunu. Ben gece 12 olmadan yapacağım diye söz vermiştim onu yetiştireyim derken mimlemeyi unuttum Sende yap yap yaaaapp bunu :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Bir tanısan terlikle seversin :D

      Sil
  4. Allah seni ruh altın günü hepsine güldüm yine. demek ciğer yarası ciğer yangını filan diyolar ha :)

    YanıtlaSil

Söyle Söyle İçinde Kalmasın